הפועל חיפה מתכוונת להגיש תביעה נגד דילמוני בימים הקרובים

חן דילמוני
חן דילמוני | הפועל כפ"ס

במועדון מכינים את הפרטים ואינם מתכוונים לוותר למגן: "נראה שהוא לא ימצא קבוצה, הוא פוגע רק בעצמו". סילבס מעוניין בבלם זר וטרם החליט לגבי המערך בדרבי נגד מכבי חיפה (שבת, 20:25, ישיר בספורט4)

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

סאגת חן דילמוני ממשיכה להעסיק את ראשי הפועל חיפה. כזכור המגן הגיש בשבוע שעבר תביעה נגד המועדון בבית הדין לעבודה בחיפה בסכום של מעל מיליון שקלים ויואב כץ מצדו הבטיח לשלוח תביעה נגדית.

בתחילה ניסו גורמים המעורבים בסוגיה להוריד את הצדדים מתביעות משפטיות, אך לאחר צעדו של דילמוני, בהפועל חיפה החליטו לזרז את התהליך ולשלוח את כתב התביעה בימים הקרובים: "לא נוכל לוותר לשחקן על ההכפשות שלו כנגד המועדון. בנוסף נראה שהוא יתקשה למצוא קבוצה עד סיום מועד ההעברות כי אין שום הצעה עליו והוא פוגע רק בעצמו" אמר גורם בכיר במועדון.

בנושא המקצועי, הפועל חיפה תתחיל היום (שלישי) את הכנותיה לקראת הדרבי הגדול נגד מכבי חיפה ביום שבת (20:25, שידור ישיר בספורט4) לאחר יום מנוחה. למרות שהבעלים יואב כץ היה מאוכזב מהיכולתבניצחון על הפועל כפר סבא, בצוות המקצועי מצאו מספר נקודות חיוביות בעיקר במחצית השנייה כאשר את מירב המחמאות קיבל גילי ורמוט.


עשוי לפתוח  נגד מכבי חיפה. גילי ורמוט (עדי אבישי)

הקשר בן ה-34 נמצא בתוכניות להרכב לקראת הדרבי, כמו גם לירן סרדל ולא מן הנמנע שהאחרון יפתח כבלם שלישי לצדם של ניסו קפילוטו ובן והבה. ללא קשר חיים סילבס עדיין מעוניין לצרף בלם נוסף כאשר ישנה עדיפות ברורה לשחקן זר. במועדון התרשמו ממספר שחקנים וכבר בימים הקרובים ייפתחו במו"מ עם אחד מהם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי