גורם בכיר בהפועל תל אביב: "שיר צדק כבר לא יצטרף"

שיר צדק, חאתם עבד אלחמיד, אוהד לויטה
שיר צדק, חאתם עבד אלחמיד, אוהד לויטה | אריאל שלום

המגעים לצירוף הבלם כשלו בעקבות דרישותיו הכספיות, שנדחו על הסף ידי ראשי האדומים: "המשא ומתן הסתיים. בלם ישראלי אחר? כרגע אין לנו מישהו על הפרק". אביטן שוחח עם השחקנים לאחר ה-0:0 נגד נתניה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

למרות רצונו של המאמן ניסו אביטן לחזק את מרכז ההגנה, מסתמן ששיר צדק לא יצטרף להפועל תל אביב, לה הוצעו בימים האחרונים שחקנים זרים שנבדקים על ידי הצוות המקצועי. לספורט1 נודע כי המגעים לצירוף בלם הפועל באר שבע כשלו לאחר שדרשותיו הכספיות הגבוהות נדחו על הסף על ידי ראשי האדומים.

"בשלב זה ולאור השיחות האחרונות בין הצדדים, עושה רושם ששיר צדק כבר לא ישחק בהפועל תל אביב", סיפר גורם במועדון האדם לספורט1. "הפערים הכספיים גבוהים וכרגע אין פריצת דרך שיכולה להביא אותו למתחם חודורוב. בלם ישראלי אחר? נכון לעכשיו אין לנו מישהו על הפרק".

לפני כחודשיים, כפי שפורסם לראשונה כאן בספורט1, הפועל תל אביב הציעה לצדק 125 אלף יורו לעונה והצדדים הגיעו להסכם ראשוני, אך הבלם חזר בו ודרש יותר. בהמשך האדומים ניצלו את העובדה שהשחקן לא החזיק בהצעות נוספות והציעו כ-70 אלף יורו בלבד, הצעה ששופרה בימים האחרונים, אולם צדק לא הצליח להגיע לסיכום עם הפועל באר שבע על התרת חוזהו וסירב גם להצעה הנוכחית.

הבוקר (שלישי), לאחר ה-0:0 נגד מכבי נתניה במשחק החזרה לבלומפילד, קיימו האדומים אימון במתחם חודורוב ואביטן שוחח עם שחקניו. המאמן הביע שביעות רצון מהיכולת במחצית השנייה, אך גם דיבר על מספר ליקויים שצריך לתקן לקראת משחק החוץ באשדוד במחזור הקרוב (שבת ב-17:45, ישיר בספורט4).


הדלת של הפועל תל אביב נסגרה? שיר צדק (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי