קריית שמונה תגיש ערעור: "אנחנו דורשים משחק חוזר"

אמיר בן שמעון, יובל לוין
אמיר בן שמעון, יובל לוין | אודי ציטיאט

במועדון הצפוני לא מתכוונים לוותר ודורשים לערוך את המפגש נגד בני יהודה מחדש: "אין שום מנוס ששרצקי ישקיע ממיטב כספו וייפגע ככה". דגו יערוך שיחות אישיות ומעוניין בגורפינקל ממכבי חיפה

(גודל טקסט)

ההפסד הדרמטי ביום ראשון לבני יהודה ותצוגת השיפוט של אלי חכמון עדיין ממשיכים לעורר סערה בקרב קריית שמונה, ובקבוצה מתכוונים להעלות הילוך בנושא ולשלוח היום (רביעי) ערעור להתאחדות לכדורגל ותדרוש משחק חוזר.

במכתב שיישלח מטעם המועדון יציינו אנשי קריית שמונה את כל הטעויות של השופט אלי חכמון שהשפיעו ישירות על תוצאת המשחק. "נמאס לנו להיפגע מטעויות השיפוט במיוחד לאחר כניסתו של ה-VAR. זה יכול להשפיע על עונה שלמה ואין שום מנוס שאיזי שרצקי ישקיע ממיטב כספו וייפגע ככה", אמרו במועדון. כזכור אתמול הגיש תובע ההתאחדות לכדורגל, עוד ניר רשף, תביעה כנגד שרצקי בעקבות ההתבטאויות שלו בסיום המשחק.

מבחינה מקצועית הקבוצה תשוב לאימונים ותתחיל בהכנות לקראת המשחק נגד הפועל כפר סבא ביום שני. המאמן מסאי דגו כבר ערך אסיפה עם הקבוצה וביקש מהשחקנים לשכוח את המשחק נגד בני יהודה ולהגיע מרוכזים למשחק נגד העולה החדשה.


שוחח עם שחקניו לפני המשחק. מסאי דגו (אודי ציטיאט)

המאמן עשוי לערוך שיחות אישיות עם השחקנים בעקבות המשחק. מעבר לכך תגיע הקבוצה למשחק ללא המגנים השמאליים שהורחקו, אמיר בן שמעון ואורי מגבו. בנוסף במועדון מחפשים להתחזק במספר שחקנים ישראלים צעירים אחד השמות שעלו הוא מגן מכבי חיפה יהל גורפינקל. השחקן כלל לא זוכה לדקות משחק ממרקו בלבול, אולם המגן מבוקש גם בהפועל חדרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי