אולהה, קלאודמיר ודוס סנטוס: המלכוד של הפועל תל אביב

ניסו אביטן
ניסו אביטן | עדי אבישי

האדומים רוצים להגיע לסיום חלון ההעברות עם חמישה זרים, אך מצבו של החלוץ שאמור להגיע מוייטנאם תוקע רכש של חלוץ זר אחר או של הבלם הברזילאי שהוצע ממכבי חיפה. גורם בקבוצה: "נצטרך לקבל איתו החלטה משותפת"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

המצב בהפועל תל אביב אינו פשוט. במועדון רוצים לצרף חלוץ זר, כאשר המאמן ניסו אביטן אמור להחליט מתוך שלושה מועמדים. מלבד השיקול המקצועי, אביטן קיבל הוראה לכלול את עלות השכר בחשבון, וכעת מתברר שישנם עוד דברים אשר מקשים על הבחירה.

נכון לעכשיו רשומים בקבוצה חמישה זרים. אחד מהם, מייקל אולהה, סגר בקבוצה אך לא רשום בהתאחדות לכדורגל ונכון לעכשיו לא יוכל להגיע לישראל לפני תום מועד ההעברות ב-18 בספטמבר. בשלב זה נעשה מאמץ להביא אותו בזמן על מנת שיירשם ולא ייאלץ להמתין לינואר. הזרים הנוספים הם מרווין פירסמן, קלאודמיר פריירה, עמנואל בואטנג ופרנסיס קייארמה. המצב הנוכחי מכניס את הפועל תל אביב למלכוד, אם היא לא רוצה שיהיו לה שישה זרים בסגל. בכוונת המועדון לרשום רק חמישה זרים, על מנת לקבל את המענק על סך 300 אלף ש"ח מהמנהלת.

לפני מספר שבועות הוצע להפועל ת"א הבלם אליסון דוס סנטוס, שכרטיסו הוקפא אתמול (שישי) ואם לא ימצא קבוצה ייאלץ נשיא מכבי חיפה יעקב שחר לשלם את משכורתו. במתחם חודורוב לא פסלו את הגעתו של הברזילאי, אך מצב הזרים מונע את הגעתו. בסביבת המועדון אמרו: "דוס סנטוס בלם מצוין, לא כל מי שלא מצליח במכבי חיפה לא יכול להצליח במקום אחר".

דוס סנטוס.
דוס סנטוס. "אם מישהו לא מצליח במכבי חיפה זה לא אומר שהוא לא יצליח באף מקום" (אודי ציטיאט)

גורם במועדון אישר כי מתנהל מירוץ נגד הזמן בנושא מייקל אולהה: "בשלב זה נדרש לקבוצה חלוץ זר בעדיפות עליונה, והוא יגיע בקרוב. אם אולהה היה מצטרף, היינו סוגרים את החלק ההתקפי בלי רכש נוסף ואז ברור שהיינו מצרפים בלם זר, ועכשיו הסיכוי לדוס סנטוס קלוש".

כפי שפורסם באתר, במועדון תכננו לשחרר את קלאודמיר על מנת להקטין את כמות הזקים ולפנות מקום לדוס סנטוס. המאמצים למצוא לו קבוצה נמשכים, אך נכון לעכשיו כל הקבוצות להן הוצע סירבו. השאלה סביב הגעתו של אולהה תקבע מי יהיו חמשת הזרים.

"עשוי להיות מצב שבפגרת הנבחרת נצרף חלוץ זר", סיכם הגורם, "ואילו בנושא מייקל אולהה שאינו מבהיר את מצבו בשיחות עם המועדון תהיה צריכה להתקבל החלטה משותפת איתו אם הוא יהיה בקבוצה בלי לשחק עד חודש ינואר או למצוא פתרון אחר למצבו, שאינו ברור כלל וכלל. הוא ממשיך לטעון בויאטנאם שלא חתם עדיין רשמית בהפועל תל אביב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי