ברדה החמיא: "קניקובסקי הפך מעוד שחקן לשחקן משמעותי"

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה
סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | דני מרון

מאמן מכבי נתניה דיבר על הקשר, שבישל שלושה שערים ב-0:3 על נס ציונה: "מאושר עבורו". על בצ'יראי שכבש צמד: "החלוץ הטוב בישראל". על איכות המשחק: " לא משחק גדול". תורג'מן: "זה ברור שאנו צריכים חיזוק"

(גודל טקסט)

"אני שמח מאוד שניצחנו, אבל צריך לומר את האמת – זה לא היה משחק גדול שלנו", כך הודה הערב (שבת) מאמן מכבי נתניה שי ברדה לאחר שקבוצתו הביסה 0:3 את סקציה נס ציונה ורשמה ניצחון ראשון העונה בליגת העל.

ברדה הוסיף: "עשינו שלוש התקפות מעבר טובות מאוד והיינו יעילים, אך יש לנו המון מה לשפר ותמיד כיף לעשות את זה אחרי שמנצחים. אליפות? בשבוע שעבר שיחקנו פחות טוב וגם בגביע הטוטו לא היינו טובים. מכבי נתניה צריכה להתייצב, לחבור כמה משחקים טובים ואני חייב לצנן ולהגיד שלא שיחקנו טוב. בשביל שנעמוד במטרות שלנו, נהיה חייבים לשפר את איכות המשחק שלנו".

על פאטוס בצ'יראי שכבש צמד: "אני וסלובו מאמינים בו ויש לנו סבלנות. לפעמים לחלוץ לוקח קצת יותר זמן להיפתח. הוא החלוץ הטוב בישראל. סבלנות זו לא בדיוק מילה שקיימת בכדורגל, אבל פאטוס זה פאטוס והוא שחקן אדיר".

על גבי קניקובסקי שבישל שלושה שערים: "אני שמח מאוד על הרצון שלו. הוא מקשיב ורוצה לעבוד, להתקדם וללמוד. הוא הגיע בשנה שעברה מעכו והיו לו חבלי לידה. הוא התקדם והעונה הפך לשחקן מאוד משמעותי. מעטים יודעים להפוך מעוד שחקן לשחקן משמעותי וגבי עושה את זה בצניעות. אני מאושר עבורו".


מאסטר שף. גבי קניקובסקי (דני מרון)

עמיר תורג'מן הסביר: "ברור שאני מודאג. אנחנו צריכים לצרף שחקני התקפה וזה ברור. זה לא היה מספיק טוב. יש לנו זרים שלא היו יכולים לשחק ובהמשך הם יהיו איתנו. עם כל הקושי וההפסדים, זה שיעור שאנחנו צריכים ללמוד. זו קבוצה חדשה, נשנה דברים ואני בטוח שנס ציונה תהיה הרבה יותר טובה".

על סף השבירה: "אני לא חושב שהתפרקנו. בדקות הראשונות לא נכנסו טוב מספיק טוב למשחק וספגנו. הצלחנו לחזור לעניינים, אבל ספגנו את השני לאחר טעות חמורה ומשם זה כבר היה קשה. התרוממנו בחצי השני, אך זה לא מספיק. אנחנו עובדים קשה ואני בטוח שנראה אחרת בהמשך הדרך. זה.

"זה חלק מהחיים של קבוצה צעירה שרק עלתה לליגת העל. לא יודע אם זה לחץ, כמו להבין איפה אנחנו נמצאים. כל כדור, כל מהלך וכל מוב שלנו או של הקבוצה היריבה הוא בעל משמעות. כשלא עושים את זה, מיד נענשים. אם נביא את השחקנים שאנחנו רוצים בהתקפה, אני בטוח שיהיה בסדר. הכל טוב. צריך לדעת לקבל את ההפסדים ולהסתכל קדימה. אנחנו דוחפים קדימה ורוצים להשתלב בליגת העל", סיכם.


מאמין שיהיה בסדר. עמיר תורג'מן (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי