אופיר חיים לקראת ק"ש: "מגיע לכל משחק כדי לנצח"

אופיר חיים
אופיר חיים | דני מרון

מאמן הפועל כפ"ס רוצה להשיג נקודות ראשונות בליגה ודיבר על המו"מ עם יצחק ומדיניות הרכש: "תלוי בהנהלה שלנו מול מכבי חיפה. אין שחקנים ששווים מאות אלפי שקלים בישראל". מכלוף: "עשינו התאמות טובות לליגה"

(גודל טקסט)

הפועל כפ"ס תתארח מחר (שני) באיצטדיון העירוני בק"ש, במסגרת המחזור השני ותקווה לצבור נקודות ראשונות בליגה לפני היציאה לפגרת הנבחרות, לאחר ההפסד במחזור הראשון להפועל חיפה. הערב, נערכה מסיבת העיתונאים המסורתית בהשתתפות המאמן אופיר חיים והבלם טל מכלוף לקראת ההתמודדות.

המאמן, אופיר חיים אמר: "קריית שמונה קבוצה מצויינת שמאומנת טוב ונעשה הכל כדי לחזור עם נקודות. אני מגיע לכל משחק כדי לנצח. יש לנו את השיטה ולכל משחק ניערך שונה. נעשה הכל כדי להביא נקודות".

על פתיחת העונה: "אין לנו דאגה. אני עושה הפרדה בין גביע הטוטו לליגה. גביע הטוטו הייתה תקופת הכנה וסיימנו אותה עם ניצחון חשוב שנתן לנו ביטחון. שיחקנו טוב מול הפועל חיפה ולא הצלחנו לנצח. נשארנו בלי נקודות אבל אנחנו עם הפנים קדימה לק"ש".


גרשון קופי: "צריך זמן להיכנס לכושר" (הפועל כפ"ס רשמי)

על גרשון קופי, שחקן הרכש: "זה שחקן שצריך זמן להיכנס לכושר, הוא לא בכושר שאני מצפה. לאט לאט נשלב אותו ואין ספק שהוא שחקן שאמור להיות שובר שיוויון בליגה".

על המו"מ עם גיל יצחק: "אני לא מתייחס לזה כי זה לא קשור למשחק מחר. אנחנו מתרכזים במשחק מחר ומעבר לזה זה תלוי בהנהלה שלנו מול מכבי חיפה. אנחנו רוצים שחקנים טובים אבל מתרכזים במשחק מחר".

על מדיניות הרכש: "בקטע הכלכלי אני לא מתעסק וזה לא התחום שלי. אני מתעסק בקטע המקצועי ויצחק שום יודע מה הוא עושה. הוא אמר שאין שחקנים ששווים מאות אלפי שקלים בישראל והוא צודק. אני משאיר לו את המו"מ".


גיל יצחק, יעבור לכפר סבא? (מכבי חיפה האתר הרשמי)

הבלם טל מכלוף הוסיף: "אני חושב שנוצרה תחרות בעמדת הבלם. תחרות היא טובה ונעשה את המירב כדי שזה יעשה לנו רק טוב".

על הקושי של העולות החדשות: "ההבדלים בין הליגה הלאומית לליגת העל הם משמעותיים. האופרה אחרת מבחינת התקציבים ורמת הזרים. אני חושב שעשינו התאמות טובות לליגת העל ועשינו משחק טוב מול הפועל חיפה למרות שלא לקחנו נקודות. נקווה לצאת עם נקודות מק"ש".

על החיבור בקבוצה: "יש פה תלכיד חיובי שנשאר מהעונה שעברה וברגע שיש תלכיד דומיננטי, זה גורם לחיבור של השחקנים החדשים להיות מהיר וטוב. יש לנו חדר הלבשה מיוחד".


"נוצרה תחרות בעמדת הבלם". טל מכלוף (מאור אלקסלסי)

לאחר מסיבת העיתונאים, השלימו בקבוצה את ההכנות כשכבר בשעות הבוקר, ייצאו לאיזור הצפון, יאכלו ארוחת בוקר וינוחו בקיבוץ דפנה הסמוך למגרש את מנוחת הצהריים.

על פי התרגול באימון המסכם, מסתמן כי המאמן אופיר חיים ישמור על ההרכב שהציג יכולת לא רעה אך נכנע להפועל חיפה במחזור הפתיחה. חיים ערך לשחקניו אסיפה טקטית ובמה החמיא להם על הנקודות החיוביות במפגש מול הקבוצה מהכרמל.

קשר הרכש, גרשון קופי, מראה יכולת טובה באימונים עד כה, אך עדיין לא ייכלל בסגל, כשבקבוצה מתכננים לשלבו במחזור הבא לאחר הפגרה, מול מכבי תל אביב.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, טום שלח, סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, דן עזריה, קווין ריינשטיין, עומר פדידה, בובקר טראורה, ריצרד ורנאס, בנג'מין קוקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי