קורצקי: "האמנתי שנבקיע חמישה שערים בשני משחקים"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אודי ציטיאט

מאמן רעננה החמיא לשחקניו לאחר ה-1:2 על בית"ר ירושלים: "עברו עלינו ימים לא קלים. הצעות על שחקנים? לא נעצור אף אחד מלהתקדם". שחקני ההגנה זכו למחמאות, אור דסה: "כיפרנו על ההפסד למכבי חיפה"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה הדהימה אתמול (ראשון) את בית"ר ירושלים עם ניצחון 1:2 במשחק הראשון שלה כמארחת באצטדיון המושבה, לעיני כ-8,000 צופים. הקבוצה של מנחם קורצקי תצא כעת לפגרת הנבחרות עם מספיק זמן להכשיר את הפצועים ולהכניס לכושר שחקנים שעדיין לא נמצאים ביכולת המבוקשת, ולאחר מכן היא תצא למשחק חוץ נגד הפועל חדרה.

גורם במועדון אמר: "כל האימונים וההכנות השבוע היו בצל ההפסד הדרמטי 4:3 למכבי חיפה במחזור הקודם. השחקנים והצוות מקצועי חשו שההפסד הזה היה מיותר מקצועית, ואסור שיהיה איבוד כיוון נגד בית"ר ירושלים. האמנו שהתיקון המהיר והמתבקש יהיה כבר נגד בית"ר ירושלים, וכולם ספרו את השעות לעלות למגרש ולנצח".

המאמן מנחם קורצקי סיפר: "עברו עלינו ימים לא קלים אחרי ההפסד למכבי חיפה, שהיה משחק שיכולנו לנצח והפסדנו. ניצחנו את בית"ר ירושלים וכבשנו בשני משחקים חמישה שערים, כמות שהאמנתי שנבקיע. האמנתי שיהיו לנו גם יותר נקודות".

שחקני הפועל רעננה חוגגים.
שחקני הפועל רעננה חוגגים. "השתחרר הלחץ" (אודי ציטיאט)

ההתעניינות של קבוצות בשחקניו: "יש הצעות שונות על שחקנים, ואנחנו רוצים שיתקדמו וימשיכו איתנו, אבל לא נעצור אף שחקן מלהתקדם למועדון גדול יותר. המטרה בהפועל רעננה היא לקדם שחקנים שיהפכו לטובים יותר".

החלוץ הקולומביאני קרלוס ריבאס פתח בהרכב לאחר אימונים בהם הוריד ממשקלו ונכנס לאט לכושר. ריבאס הוכיח כי הגיע לקבוצה חלוץ שיתרום רבות מבחינה מקצועית. גם אור דסה, יוג'ין אנסה וכל שחקני הקו האחורי זכו לשבחים על רוח לחימה למופת ומחויבות לכל מהלך, ובמיוחד המגן עמית כהן שכבש את שער הניצחון.

דסה אמר: "השתחרר הלחץ בו היינו לאחר ההפסד למכבי חיפה בשבוע שעבר. ההרגשה הכללית בקבוצה היא שכיפרנו על ההפסד בניצחון על בית"ר ירושלים. המטרה הראשונה שלנו היא לצבור בפתיחת העונה כמה שיותר נקודות ולהישאר קודם כל בליגה, ורק אחר כך לחשוב על הפלייאוף העליון. היו לי הצעות ממועדונים אחרים ובחרתי את הפועל רעננה בה אני מרגיש מצוין חברתית ומקצועית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי