בהפועל חיפה אופטימיים לגבי בוזגלו, בלם סרבי בדרך

אלמוג בוזגלו
אלמוג בוזגלו | מאור אלקסלסי

הקשר שפרק את הכתף יחזור לאחר פגרת הנבחרות. וולשמן ייבדק. ניקולה גולאן ששיחק במוסקורן ובעל עבר בליגה האיטלקית, כבר סיכם את תנאיו אך רוצה להתרשם מישראל. בקבוצה רוצים לשפר את משחק ההתקפה

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לאחר שהשחקנים זכו אתמול למנוחה, הפועל חיפה תחזור היום (שני) לאימונים ותנסה להשתפר במהלך הפגרה. בקבוצה שבעי רצון מהיכולת ההגנתית וממשחק הקרבה בדרבי אך יודעים שיש בעיות בהתקפה. "כדי להיות בפלייאוף העליון אנחנו צריכים להיות טובים יותר בחלק הקדמי וזה הזמן שלנו להתחבר".

מעבר לכך, בקבוצה שמחו לשמוע כי מצבו של אלמוג בוזגלו השתפר לאחר שפרק את הכתף ביום שבת והוחלף במהראן לאלה. במועדון יודעים כי לא מדובר בפציעה ראשונה של הקשר בכתפו ולכן מהירות התגובה שלו קצרה מדי אך מעריכים שיחזור לאימונים השבוע ויהיה כשיר לאחר פגרת הנבחרות. מי שמדאיג את ראשי המועדון הוא החלוץ אמרי וולשמן שנפצע באחד האימונים בסוף השבוע. הוא סובל ממתיחה בעטייה נהדר מהדרבי. השחקן יעבור בדיקות כדי לאבחן את חומרת הפציעה.

בינתיים, בקבוצה ממשיכים לחשוב על חיזוק ועד סוף השבוע הקרוב ינחת בישראל הבלם הסרבי ניקולה גולאן בן ה-30. בשנים האחרונות שיחק הבלם בקבוצת מוסקרון הבלגית ובעבר שיחק גם בליגה האיטלקית במדי פיורנטינה, סמפדוריה ואמפולי. במועדון מהכרמל סיפרו כי השחקן כבר סיכם את תנאיו והוא פשוט רוצה להתרשם מהמדינה.


אמרי וולשמן. ייבדק (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי