משחק שהיה בו הכל: 1:3 נפלא לכפ"ס בקריית שמונה. צפו

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים
שחקני הפועל כפר סבא חוגגים | מאור אלקסלסי

רואיז צימק (55), אך שרידן החמיץ פנדל (66) והחבורה של דגו לא הצליחה לנצל את הרחקתו של סולומון. פדידה הימם (7 ו-24 בפנדל) וגטהון המחליף חתם (90) עם שער בכורה נהדר בליגת העל. הפסד שני לדגו

(גודל טקסט)

איזו פתיחת עונה עגומה לקריית שמונה של מסאי דגו, שהופתעה הערב (שני) עם 3:1 בבית להפועל כפר סבא במשחק רב אירועים שנעל את המחזור השני בליגת העל. המארחת רשמה הפסד שני ברציפות לאחר שבשבוע שעבר נוצחה 2:1 על ידי בני יהודה בתום דרמה אדירה באצטדיון בלומפילד, אך הערב היא יכולה להאשים רק את עצמה. 


כפר סבא, שכמו קריית שמונה פתחה את הליגה בהפסד, סיפקה מחצית ראשונה מסחררת וגיבור המשחק היה הקפטן עומר פדידה שכבש פעמיים (7 ו-24 בפנדל) וסידר שלוש נקודות יקרות, שהעניקו למאמן אופיר חיים הרבה אוויר לנשימה לקראת המשך הדרך. במחצית השנייה היוצרות התהפכו וג'ון רואיז צימק (55), אך קיליאן שרידן החמיץ פנדל (66) לאחר שאביב סולומון נגע בידו והורחק, והחבורה של דגו לא מצאה את הרשת עד הסיום.


שבע דקות מהפתיחה כבש פדידה לאחר דאבל פס מרהיב בינו לבין דן עזריה, אותו הקפטן סיים בצ'יפ רך לרשת של קריית שמונה. 17 דקות מאוחר יותר פדידה השלים צמד מהיר עם פנדל שנשרק לאחר התערבות ה-VAR. קיליאן שרידן פגע בתוך הרחבה בטל מכלוף וגל לייבוביץ' סימן להמשיך לשחק, אולם איתות שקיבל הוביל לשינוי ההחלטה לאחר צפייה במהלך.


למרות שכפר סבא פתחה היטב וכבשה שער שנפסל בטענה לנבדל, המחצית השנייה הייתה סיפור אחר לחלוטין. בדקה ה-55 הכישרון של קריית שמונה התפוצץ: ג'יימס אדני הנפלא מצא בכדור עומק את ג'ון רואיז שסיים באלגנטיות וצימק ל-2:1. 11 דקות מאוחר יותר המארחת קיבלה פנדל לאחר שאביב סולומון נגע בידו ברחבה והורחק, אולם הפנדל של קיליאן שרידן נהדף על ידי איתמר ישראלי.


סמוך לסיום, אחרי לחץ כבד של קריית שמונה, כפר סבא הענישה בדקה ה-90 כשהמחליף טריקו קטהון עבר שחקן עם תרגיל נהדר, חדר לרחבה והכניע את ברטקוס חסר הביטחון מזווית קשה וקבע 1:3 ענק לאורחת, שיצאה לפגרה עם טעם מתוק.




לא התאושש לאחר "הטראומה" בבלומפילד. מסאי דגו (מאור אלקסלסי)


הרכבים

קריית שמונה: דזיגאס ברטקוס, איאד אבו עביד (מוחמד שכר, 33), עידן נחמיאס, מרקוס דיניז, זיו מורגן (ידין לוגסי, 79), סמואל בראון (שי גולן, 63), עומר לקאו, ג'יימס אדני, ג'ון רואיז, איסמעיל ריאן, קיליאן שרידן.


הפועל כפר סבא: איתמר ישראלי, טום שלח (נועם גמון, 77), סודיק אטנדה, טל מכלוף, אביב סולומון, דן עזריה, קווין ריינשטיין, עומר פדידה (טריקו גטהון, 68), בובקר טראורה, יהב אפריאט (יבגני ברקמן, 69), בנג'מין קוקו.


מהלך המשחק
דקה 7, הפועל כפר סבא עלתה ל-0:1: שער מדהים של האורחת, שכבשה את הראשון שלה העונה. דאבל פס נפלא בין עומר פדידה לדן עזריה הסתיים בצ'יפ רך של הקפטן, שלא השאיר לדזיגאס ברטקוס שום סיכוי.



ביצוע מופלא. עומר פדידה (מאור אלקסלסי)


דקה 11: טראורה חתך למרכז ושלח טיל, אך ברטקוס זינק מצוין והדף לקרן.


דקה 16: לקאו נותר חופשי ומאושר בתוך הרחבה, אולם הבעיטה שלו הגיעה היישר לידיו של ישראלי שקלט בבטחה.


דקה 24, הפועל כפר סבא עלתה ל-0:2: פדידה דייק מהנקודה הלבנה והשלים צמד מפתיע. לפני כן, מכלוף הבלם הוכשל ברחבה על ידי שרידן והשריקה לפנדל הגיעה רק לאחר שהשופט גל לייבוביץ' בדק את האירוע ב-VAR ופסק על בעיטת עונשין מ-11 מטר.



פתיחה נהדרת לעולה החדשה (מאור אלקסלסי)


דקה 30, מזל גדול לקריית שמונה: קוקו ניצל שגיאה קשה של ברטקוס ועבר אותו, אך הליטאי הגיב בזמן והדף. הריבאונד הגיע לעזריה שבעט מזווית קשה, אולם הפעם היה זה דיניז שהרחיק מקו השער.


דקה 33: דגו מאס במצב ושלף מהספסל את מוחמד שכר ההתקפי על חשבון איאד אבו עביד.


דקה 34: שרידן כבש בקלות מול ישראלי, אך השער נפסל בצדק לאחר שהחלוץ היה בעמדת נבדל בזמן המסירה של אדני.


דקה 46: טראורה כבש מ-20 מטר לאחר מסירה של קוקו, אולם השער נפסל בטענה מוצדקת לענמדת נבדל.



פספס הזדמנות פז. שרידן (מאור אלקסלסי)


דקה 50: מופע האימים של ברטקוס נמשך עם הרחקה היישר לעזריה, אבל הבעיטה של הקשר נבלמה על ידי הגנת קריית שמונה.


דקה 53: בראון ירה טיל אדיר שנעצר רק במשקוף של כפר סבא.


דקה 55, קריית שמונה צימקה ל-2:1: אדני המצוין דהר קדימה ושלח כדור עומק מדהים לרואיז, שסיים באלגנטיות מול ישראלי והחזיר את המארחת לעניינים. 

דקה 66, ק"ש החמיצה פנדל: סולומון נגע בידו ברחבה, ספג את הכרטיס הצהוב השני והורחק. שרידן לקח את האחריות ובעט ימינה, אך ישראלי ירד מצוין והדף את הפנדל של החלוץ. עדיין 1:2 לכפר סבא.


דקה 70: שרידן המאוכזב ניסה להחזיר לקבוצתו, אך נגח מעל המשקוף.

 


בחן את האירוע ב-VAR. גל לייבוביץ' (מאור אלקסלסי)


דקה 90, כפ"ס עלתה ל-1:3: גטהון המחליף קיבל כדור מקוקו, חלף על פניו של רואיז, חדר לרחבה ושלח טיל בין רגליו של ברטקוס ההמום. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי