סטפן ספירובסקי חתם לשנתיים בהפועל תל אביב

סטפן ספירובסקי
סטפן ספירובסקי | Valerio Pennicino/Getty Images

מאמצים כבירים מצד ראשי האדומים הובילו לסיכום עם פרנצווארוש ההונגרית, קשר נבחרת מקדוניה הצפונית הספיק לעבור בדיקות רפואיות והוא ישוב לישראל לאחר משחק נבחרתו בלטביה. ירוויח 160 אלף יורו לעונה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הצליחה הבוקר (שישי) להשיג פריצת דרך במגעים לצירוף קשר נבחרת מקדוניה הצפונית, סטפן ספירובסקי – ובמהלך בזק הוא עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם לשנתיים. לספורט1 נודע שזמן קצר לפני שנבחרתו יצאה לשדה התעופה והמשיכה ללטביה, אותה תפגוש ביום שני במוקדמות היורו, ספירובסקי בן ה-29 עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם תמורת 160 אלף יורו לעונה, כשהוא גם יזכה למענק חתימה על סך 20 אלף יורו. 

למעשה הפועל תל אביב ניהלה לכל אורך הלילה שיחות עם ראשי קבוצתו של הקשר, פרנצווארוש ההונגרית, ובסופו של דבר הסכימו האדומים לדרישת אלופת הונגריה לקבל עבור הקשר 100 אלף יורו. גם העובדה שהקשר כבר שהה בישראל – אפילו עלה מהספסל אתמול ב"טוטו טרנר" לדקות האחרונות – זירזה את המגעים לשביעות רצון כל הצדדים.

ספירובסקי כמובן לא יוכל להצטרף מיידית לאימוני הפועל תל אביב והוא יעשה זאת בשבוע הבא, לאחר שנבחרתו תתארח ביום שני בלטביה. הוא צפוי לעבור בביתו לסידורים אחרונים ובהפועל ת"א טוענים שאם הוא אכן בכושר משחק כפי שהוא נראה, לא מן הנמנע שהוא ישחק כבר במחזור הבא נגד סקציה נס ציונה.

כאמור ספירובסקי שיחק אתמול כמחליף במשך 10 דקות ונראה שהתאושש מהפציעה הארוכה ברגלו, שהשביתה אותו קרוב לשנה. אתמול בחצות, בדרכו לאוטובוס נבחרתו ועוד לפני שידע שהבוקר יעבור בדיקות רפואיות, אמר סטפן ספירובסקי: "אני לא יכול להגיד עכשיו כלום על הפועל תל אביב. הסוכן שלי מטפל בנושא הפועל תל אביב ובבוקר הדברים יהיו ברורים. לא עברתי בדיקות רפואיות ונכון לעכשיו לא נאמר לי כלום על ידי הסוכן שלי. חכו ותראו אם אעבור להפועל ת"א, זה תלוי בסוכן".


ספירובסקי. נבדק הבוקר וחתם בהפועל ת"א (Valerio Pennicino/Getty Images)

במקביל, בהפועל תל אביב ממתינים שהקשר הברזילאי קלאודמיר יחתום על חוזה במועדון אחר והדברים אמורים גם לגבי אחמד עאבד שאינו מוכן נכון לעכשיו לחתום על חוזה כספי חדש מקוצץ ואינו מורשה להתאמן עם הקבוצה. הבלם מתן אוחיון אמור להשיב על ההצעה הכספית שקיבל לחתום לעונה אחת פלוס אופציה, אך מסתמן שהוא יחתום במהלך השבוע הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי