מצאה בלם? הפועל ת"א במו"מ מתקדם עם מתן אוחיון

מתן אוחיון
מתן אוחיון | דני מרון

שיר צדק מסרב להתגמש בשכרו, הבלם שסיים את דרכו בהפועל ב"ש קרוב מאוד לסיכום על חזרה לקדנציה שנייה באדום. פערים עם פרנצווארוש ההונגרית על צירוף ספירובסקי, ניסיון לאפשר לו לפחות לערוך את הבדיקות הרפואיות

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

שבועות ארוכים שניסו אביטן והפועל תל אביב מחפשים בלם למרכז ההגנה, בוודאי מאז עזיבתו של אדי גוטליב לפני חודש לרוסיה, ובהחלט ייתכן שבימים הקרובים המשימה תושלם. לספורט1 נודע שמתן אוחיון, הבלם שסיים את חוזהו בהפועל באר שבע וטרם מצא קבוצה לעונה הבאה, נמצא במו"מ מתקדם ועשוי לחתום.

הפועל תל אביב כיוונה במשך תקופה ארוכה להחתמת שיר צדק, אלא שבלם הפועל באר שבע מסרב להתגמש בדרישות השכר, במקביל גם הפועל באר שבע לא ממהרת להסכים להשלים את שכרו בקבוצה אחרת וכך נוצרה הסיטואציה שהובילה את ראשי הפועל ת"א לפנות לאוחיון בן ה-33, שכידוע כבר שיחק במדים האדומים לחצי שנה בשנת 2015, אולם בסוף אותה עונה עבר להפועל ב"ש ואחרי 8 הופעות ב-2018/19, חוזהו לא הוארך והוא עזב את בירת הנגב.

בנוסף לאוחיון, הפועל תל אביב גם רוצה לסגור בקרוב את עסקת סטפן ספירובסקי. במועדון פנו אתמול (רביעי) לראשי נבחרת מקדוניה הצפונית ולמאמן איגור אנגלובסקי במטרה לאפשר לקשר בן ה-29 של פרנצווארוש לעבור כבר היום את הבדיקות הרפואיות כדי לזרז את הליך החתימה.


אוחיון. קרוב להפועל תל אביב (ערן לוף)

הקשר הבינלאומי נמצא עם נבחרתו בישראל לקראת ההתמודדות הערב בטרנר ובשיחות שערכו אנשי האדומים עם הצוות המקצועי, ספירובסקי לא בתמונת ההרכב. המאמן המקדוני סיפר כי הקשר התאושש מפציעה ארוכה ולכן הוא צפוי לקבל דקות משחק משמעותיות יותר במשחק הנבחרת הבא נגד לטביה.

עוד נטען בנבחרת כי אם קבוצתו פרנצווארוש תאשר את הבדיקות הרפואיות בישראל, המהלך יישקל, למרות המשימה של הנבחרת המקדונית. בהפועל תל אביב מצפים שהשחקן לו עונה אחת בחוזה, יקבל שחרור מידי בעוד ההונגרים מנגד דורשים פיצוי כספי. אם הצדדים לא יגיעו להבנות במהלך היממה הקרובה, המו"מ יימשך באמצע השבוע הבא, לאחר שספירובסקי ישוב להונגריה מהמשחק נגד לטביה.


לא בתמונת ההרכב במקדוניה. סטפן ספירובסקי (MARCO BERTORELLO/AFP/Getty Images)

בנושא אחר, הפועל תל אביב קיימה את פסק הבוררות במושא החלוץ עלי כנאנה ושילמה לעירוני נשר 275 אלף שקלים. כנאנה שעל החתמתו פורסם לראשונה באתר ספורט1 ייכלל בסגל נגד סקציה נס ציונה. מי שעזב הבוקר הוא רועי זיקרי שהושאל עד תום העונה להפועל חדרה, בעוד אחמד עאבד אינו מורשה להתאמן ומסרב לקצץ בחוזהו. בנוסף בקבוצה לא מצליחים לשכנע את עבדי פראחת לעבור למועדון אחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי