כפ"ס ועפולה הגיעו להבנות, אדריאן רוצ'ט על סף מעבר

אדריאן רוצ'ט
אדריאן רוצ'ט | מאור אלקסלסי

הקשר ישוב לליגת העל לאחר כשלוש שנים, קבוצתו של אופיר חיים תשלם עבורו כ-50 אלף שקלים. העברתו תהפוך לרשמית לאחר שהקבוצה הצפונית תצרף את חן דילמוני

(גודל טקסט)

הסאגה בדרך סיום? העברתו של קשר הפועל עפולה אדריאן רוצ'ט להפועל כפר סבא קרובה לסיכום, לאחר שבימים האחרונים הגיעו שתי הקבוצות להבנה עקרונית בנוגע למעבר. כזכור, עפולה דרשה בשבוע שעבר סכום של 100 אלף שקלים בעבור הקשר, כשכפ"ס הציעה כמחצית מהסכום ולאחר שיחות רבות לאורך השבוע האחרון, נראה שהקבוצות הגיעו לעמק השווה כשעפולה תקבל בעבור הקשר בן ה-32 סכום המוערך ב-50 אלף שקלים.

כפי שחשפנו לראשונה בספורט1, מי שצפוי להצטרף להפועל עפולה הוא חן דילמוני, הקשר המנודה של הפועל חיפה שלאחר שיירד ללאומית תושלם העברתו של רוצ'ט לכפ"ס סופית, דבר אשר צפוי להתבצע עד סוף השבוע. אם הדבר יקרה ביממה הקרובה, הוא אף עשוי להיות בסגל. רוצ'ט, שעל מועמדותו לכפ"ס פורסם כאן באתר, צפוי לחזור לסיבוב נוסף בליגת העל לראשונה מאז עונת 2015-2016, אז שיחק במדי הפועל חיפה. את מרבית קריירת הבוגרים שלו העביר במדי עירוני ק"ש שם שימש כקפטן ובמדיה זכה באליפות, גביע, גביע הטוטו והעפלה לשלב הבתים בליגה האירופית.

לקראת המשחק ביום שבת מול מכבי ת"א, המאמן אופיר חיים עדיין לא החליט מי ימלא את מקומו של אביב סולומון המורחק בעמדת המגן השמאלי. ההתלבטות היא בין טריקו גיטהון, שנכנס כמחליף מול עירוני ק"ש ואף כבש, אך בהגדרתו הוא שחקן מעט יותר התקפי, לבין המגן השמאלי נירן רוטשטיין.

אגב, בעוד רוצ'ט יצטרף בימים הקרובים, מי שצפוי לעשות את הדרך החוצה מהקבוצה מהשרון הוא הקשר הצעיר דני רוזנבליט, שנמצא במו"מ עם הפועל הרצליה.


רוצ'ט נגד בני יהודה. חוזר לליגת העל (עדי אבישי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי