חיים: "לפגוש את מכבי ת"א זו חגיגה, ננסה להפתיע אותה"

אופיר חיים, קוקו בנג'מין
אופיר חיים, קוקו בנג'מין | תומר חבז

מאמן הפועל כפר סבא לקראת המפגש מול האלופה (שבת, 20:25 בספורט4): "משחק ההגנה שלנו לא מספיק טוב, לא יודע אם נעלה במערך התקפי". על רוצ'ט: "סחבת שלא נותנת כלום". קוקו בנג'מין: "לא נסתגר או נפחד"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בצל המו"מ עם אדריאן רוצ'ט שמחכה לשחרור מעפולה אחרי שכבר סיכם על הצטרפותו, הפועל כפר סבא תפגוש ביום שבת את האלופה מכבי ת"א (20:25, ישיר בספורט4), כשהיום (חמישי) נערכה מסיבת העיתונאים בהשתתפות המאמן אופיר חיים והחלוץ קוקו בנג'מין.

אופיר חיים התייחס תחילה לרכש שצפוי להגיע עד תחילת השבוע: "זה לא סוד שרוצ'ט הוא אחד השחקנים שאני הכי מעריך ואוהב. אני מקווה מאוד שזה ייסגר בקרוב מאוד, כי הסחבת הזאת לא נותנת כלום לאף אחד מהצדדים".

על מכבי ת"א: "תמיד נגד מכבי ת"א זה קרנבל ולקבוצות כמו כפ"ס זו חגיגה גדולה. בסופו של דבר זה משחק על שלוש נקודות. נצטרך לדעת לבטל את היתרונות של מכבי, ויש להם יתרונות. נצטרך לעמוד נכון ולראות איך אנחנו יכולים להפתיע אותם במקומות שהם לא מוכנים".


"נראה איך אנחנו יכולים להפתיע את מכבי ת"א (דני מרון)

על כך שקבוצות יתכוננו אליהם יותר אחרי הניצחון בק"ש: "אני חושב שאנחנו קבוצה שמשחקת כדורגל התקפי ורוצה להבקיע כמה שיותר שערים. אנחנו נמשיך להגיע למצבים ולהבקיע, אבל נצטרך לשים יותר דגש למשחק ההגנה שלנו ללא קשר לאיך קבוצות יתכוננו אלינו. משחק ההגנה שלנו לא מספיק טוב".

אם סגנון המשחק שלהם עלול להקשות עליהם מול הגדולות: "צריך לראות איך לצמצם את הפערים ולהיערך טקטית נגדם. אני לא יודע אם נעלה בצורה התקפית כמו בכל משחק".

חסרונו של אביב סולומון: "אביב שחקן מאוד חשוב בשבילנו, אבל יש לנו סגל גדול ומגנים מחליפים טובים שאני בטוח שיעשו את העבודה על הצד הטוב ביותר".

גם החלוץ קוקו בנג'מין מודע ליריבה הקשה: "כמו שכולם יודעים, יש לנו משחק נגד אלופת המדינה, מכבי ת"א. זו קבוצה מאוד חזקה, אבל אני מקווה שאחרי ההכנה הטובה שלנו בשבוע האחרון, נפתיע אותה. אנחנו לא הולכים להסתגר או לפחד בגלל שאנחנו משחקים נגד מכבי ת"א, אנחנו נעשה את המקסימום כדי לצאת עם 3 נקודות מהמשחק, אנחנו לא רוצים להפסיד את המשחק, הוא מאוד חשוב לנו".


בנג'מין. "לא הולכים להסתגר או לפחד" (מאור אלקסלסי)

על כך שמכבי ת"א טרם ספגה: "אלה המשחקים שאני מחכה להם באופן אישי, למכבי יש הגנה טובה ואם אני אכבוש נגדם זה יהיה נהדר.".

הפגרה שקטעה את המומנטום החיובי: "עשינו הכנה טובה בפגרה, אני מקווה שאנחנו נפתיע כי יש לנו קבוצה טובה, אנחנו עובדים קשה ואני מקווה שנצליח להוציא תוצאה טובה."

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי