"אנחנו על סף סיכום עם אחמד עאבד, מצפים מאוד להגעתו"

אחמד עאבד
אחמד עאבד | מאור אלקסלסי

אורן גולן, המנהל המקצועי של הפועל חדרה, דיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס לרכש שצפוי להצטרף מהפועל תל אביב: "מקווה שיחתום ביום ראשון". על ערן לוי: "קיוויתי שמשחק האימון ישנה את דעתו של גוטמן"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

"אני מאוד מקווה שכבר ביום ראשון אנחנו נצרף את אחמד עאבד. כולנו מצפים להגעתו ואנחנו מאוד קרובים לסכם איתו", כך הצהיר הערב (חמישי) אורן גולן, המנהל המקצועי של הפועל חדרה, שדיבר בתוכנית הספורט של 103FM והתייחס למעמדו של אורי גוטמן, סאגת ערן לוי ועוד.

על גוטמן: "הוא לא במבחן, הוא ביקש לקבל שחקנים יותר משמעותיים ומנוסים ואני מקווה שכבר ביום ראשון אנחנו נצרף את עאבד מהפועל תל אביב והסגל שלנו יהיה שלם. אנחנו מאוד מאוד מרוצים מהסגל. יש אנרגיות מאוד טובות באימונים ואנחנו מתרגשים לקראת המשחק נגד הפועל רעננה. מי שיבוא ויצפה במשחק יזכה לראות קבוצה חדשה ותוססת. אם נשחק כמו באימונים, אהיה מאוד מרוצה. רעננה גם נראית טוב ויהיה מעניין".

על ערן לוי שנבחן ושוחרר: "אני מכיר את ערן היטב ואני מכיר גם את החשיבה של גוטמן, אבל לפעמים בחיים יש דברים שרואים מפה ולא רואים משם. ערן לוי הוא פיגורה. גם אם המאמן חושב שהוא פחות מתאים, אני חשבתי שאולי הוא ישנה את החשיבה שלו אחרי כמה אימונים ומשחק הכנה. לצערי זה לא קרה, אבל אנחנו עם הפנים הקדימה. הצעד הזה עשה לי פוגרום עם הקהל, נכון, אבל קיוויתי שיהיה אחוז אחד שהדעה של המאמן תשתנה. זה עלה לי לא מעט".


ערן לוי. אורן גולן קיווה לשנות את דעתו של אורי גוטמן (הפועל חדרה)

הציפיות: "אני מסתכל על החלק הקדמי שלי ורואה את לוסיו, זיקרי, בעזרת השם עאבד, אליאל פרץ, קוגבנייה – זה חלק קדמי שלא נופל מהרבה קבוצות בליגת העל וזה עושה לי שקט בנשמה. אם כולם יבואו לידי ביטוי, הפועל חדרה תציג קבוצה חזקה העונה. הבאנו בלם ברמה מחוף השנהב, הוא עושה קולות של שחקן-שחקן. יש לנו סגל טוב ואני מצפה מהקבוצה שלי לעשות תוצאות טובות ולתת לנו שקט והנאה מכדורגל".

המטרה מעבר להישארות בליגה: "כולנו חולמים על גביע המדינה. שנה שעברה הגענו עד חצי הגמר ואין סיבה שלא נעשה את זה גם העונה. זה חלום שאנחנו רוצים לגעת בו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי