צפו: כתובות נאצה קשות בחדרה לאחר שחרורו של ערן לוי

ערן לוי
ערן לוי | הפועל חדרה

המאמן הבהיר כי אינו מתאים ולכן הוחלט להיפרד מהקשר. האוהדים התקשו לקבל את המהלך והשחיתו את מתחם האימונים: "גוטמן, לך הביתה", "שקט יש בבית העלמין ממול". במועדון גינו את האלימות וסגרו את מתחם האימונים

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

סאגת ערן לוי הסתיימה מוקדם מהצפוי. שלושה ימים לאחר שהחל להיבחן, ראשי הפועל חדרה הודיעו אתמול (שבת) לשחקן שלא יגיע יותר לאימונים, מכיוון שבשלב זה הקבוצה מוותרת על שירותיו. כפי שפרסמנו כבר אתמול, היועץ המקצועי אורן גולן ערך שיחה ארוכה עם אורי גוטמן ובה הסביר המאמן כי בהתאם לשיטת המשחק שלו ובהתאם לראייה המקצועית שלו, אין כרגע ללוי מקום בקבוצה ולכן אין טעם להמשיך ולבחון אותו. גולן החליט לגבות את הדרך של מאמנו ולכן מנהל חדרה, איציק טפירו, הודיע ללוי על ההחלטה.

עם זאת, בקרב האוהדים התקשו לקבל את ההחלטה ותכננו להגיע לאימון הערב במטרה למחות, אך לזה בהנהלה לא ציפו. כבר בשעות הבוקר הגיעו אוהדים וריססו את כל מתחם האימונים בכתובות נאצה נגד המאמן אורי גוטמן והיועץ המקצועי. "גוטמן לך הביתה", נכתב באחד השלטים שם הזכירו גם את אסי גומה ששוחרר. "נגמרה החגיגה, אין שקט יותר", ואפילו "שקט יש בבית העלמין ממול", "קבוצה בלי זהות" ועוד קללות וגידופים קשים. 

מהמועדון גינו את האלימות ומסרו בתגובה: "חשוב לנו להבהיר לאור האירועים האחרונים כי הפועל חדרה מגנה כל סוג של אלימות. חשוב לעשות הפרדה בין מעורבות אוהדים שהיא מבורכת לבין התערבות בוטה! הפועל חדרה תנקוט באפס סובלנות כלפי אוהדים אלימים שיחליטו לקחת את החוק לידיים, כולל הגשת תלונות במשטרה נגד המעורבים בדבר".

עוד נמסר: "מורת שיהיו חילוקי דעות ומותר לאוהדים להפגין ולשמוע את קולם אך בלי שיח אלים". במועדון הודיעו כי מתחם האימונים יהיה סגור בשבוע הקרוב לשחקנים ולצוות המקצועי בלבד. "לקראת המשחק החשוב בשבת נגד הפעל רעננה, אנו קוראים לכולם להשקיע את האנרגיות בעידוד הקבוצה ובדחיפה ללא בחירה בחירה באלימות מכוערת המנוגדת שמיים וארץ מהדרך בה של הפועל חדרה ואוהדיה".


אוהדי הפועל חדרה מוחים (צילום: אוסף פרטי)

באימון הערב מתכוון גולן לכנס את השחקנים לשיחה נוספת לקראת המשחק מול הפועל רעננה בשבוע הבא. כזכור, בשבוע שעבר, לאחר משחק האימון מול סקציה נס ציונה, אסף גולן את השחקנים ונזף בהם על היכולת. בנוסף ללוי גם צמד הזרים הנבחנים, חוסיין זאוקוני ופיליפ פיים, שוחררו מהקבוצה לאחר שלא הרשימו.

 מי שיערוך היום את אימון הבכורה במדי חדרה הוא החלוץ רועי זיקרי, שהגיע כמושאל מהפועל תל אביב. בנוסף בחדרה מקווים שביומיים הקרובים גם יהב גורפינקל יצטרף רשמית לאחר שיחתום על חוזה חדש במכבי חיפה והתקווה היא שגם מוחמד אבו פאני יצטרף עוד לפני המשחק מול רעננה.


ערן לוי. הרומן עם חדרה היה קצר (דוברות המועדון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי