פורסם לראשונה בספורט1: ז'וסווה ינחת בישראל במטרה לחתום בב"ש

ז'וסווה
ז'וסווה | PATRICIA DE MELO MOREIRA / Stringer

הקשר הפורטוגלי (28) יגיע ארצה ביום ראשון כדי להשלים את מעברו לקבוצה של ברק בכר בחוזה לשנתיים, זר נוסף עשוי להצטרף ולתפוס את מקומו של קאריו ששוחרר. ספורי נפצע ובספק לאשדוד ביום ראשון

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1 אמש (חמישי), הפועל באר שבע אישרה הבוקר שהקשר הפורטוגלי בן ה-28 ז'וסווה יגיע בתחילת השבוע הבא, ביום ראשון, במטרה לחתום במועדון. כפי שדיווחנו בלעדית, הקשר צפוי לחתום בחוזה לשנתיים אם יעבור בהצלחה את הבדיקות הרפואיות.

ז'וסווה, שסיים חוזה באקהיסאר הטורקית, ניהל הקיץ גם מו"מ עם בית"ר ירושלים, אלא שדרישתו לכ-300 אלף יורו לעונה לא נענתה על ידי משה חוגג וכך הבשילו המגעים למעברו לבירת הנגב. ברקת הסכימה לשלם תחילה כ-220 אלף יורו לעונה, אולם בשעות האחרונות חלה התקרבות בין הצדדים שקרובים לכדי סיכום. במקביל, בבאר שבע עושים מאמצים לצרף גם חלוץ זר, זאת לאחר שחרורו של הספרדי המאכזב, חוסה אנחל קאריו.

ז'וסווה, שהבקיע אשתקד שני שערים ב-20 הופעות, שיחק בעבר במועדונים מפוארים כמו פורטו וגלאטסראיי. את עונת השיא שלו בקריירה רשם במדי בורסאספור, כאשר תרם שבעה שערי ליגה ב-30 הופעות ב-2014/15. בנוסף, הפורטוגלי שיחק גם בבראגה, ונלו ההולנדית, אוסמנליספור הטורקית ועוד.


עבר גם בפורטו ובגלאטסראיי בדרך להפועל ב"ש (FRANCISCO LEONG / Staff)

במקביל, בקבוצה ממשיכים בהכנות לקראת המשחק ביום ראשון מול מועדון ספורט אשדוד (20:00, ישיר בספורט4). בזמן שהמגן הימני, בן ביטון והקשר האחורי, מרואן קהבא, התאוששו מפציעותיהם ויעמדו לרשותו של ברק בכר, צצה דאגה בבאר שבע דווקא מכיוונו של הקשר רמזי ספורי, אשר נפצע אמש בברכו באימון הערב של הקבוצה ונאלץ כתוצאה מכך לנטוש את האימון. היום יבחנו בצוות הרפואי את חומרת הפציעה ואם ספורי ייעדר מהמשחק, מי שעשוי לתפוס את מקומו בהרכב הוא חנן ממן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי