ז'וסווה נחת, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום לשנתיים בב"ש

ז'וסווה
ז'וסווה | FRANCISCO LEONG / Staff

כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1: הפורטוגלי בן ה-28 הגיע ארצה ובמהלך היום הוא צפוי להשלים את מעברו לבירת הנגב. לקראת המשחק באשדוד (20:00 בספורט4), טאהא צפוי לשבת על הספסל, בעוד קבהא בספק למפגש

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

הקשר הפורטוגלי ז'וסווה, שעל הגעתו להפועל באר שבע פרסמנו לראשונה בספורט1 בשבוע שעבר, נחת לפנות בוקר בישראל. השחקן בן ה-28 יעבור היום (ראשון) בדיקות רפואיות ולאחריהן יחתום לשנתיים בקבוצה. זוסווה הוא הגיע לבאר שבע בהמלצתו של הבלם הפורטוגלי מיגל ויטור, שמכיר אותו ממולדתו.

במקביל ממשיכים בבאר שבע לחפש חלוץ זר שיגיע עד ליום רביעי, לפני תום מועד ההעברות. לקבוצה ארבעה זרים בשלב זה, לא כולל ז'וסווה, כך שלברק בכר מקום לשחקן זר נוסף בסגל כתוצאה משחרורו המוקדם של חוסה אנחל קאריו.

לקראת המשחק הערב באצטדיון הי"א באשדוד (החל מ-20:00 בספורט4), בהפועל באר שבע מעודדים מכך שהקשר רמזי ספורי, שסבל מחבלה בברכו, מתאושש ואתמול אף ערך אימון עם שאר חבריו. למקרה שספורי לא יהיה כשיר במאת האחוזים למשחק באשדוד, חנן ממן יתפוס את מקומו בהרכב. לעומתו, מרואן קבהא עדיין סובל מכאבים ברגלו ומתקשה להתאמן באופן מלא, ומי שעשוי לעלות בהרכב במקומו הוא נאור סבג.


ספורי. התאמן, אך החלטה לגביו תתקבל בסמוך למשחק (זאב דיקמן)

בכל אופן, בכר מתלבט האם לפתוח עם שלושה קשרים אחוריים (דוד קלטינס, עדן שמיר ומרואן קהבא/נאור סבג), או לוותר על אחד משלושת הקשרים האחוריים ולפתוח עם קשר התקפי (רמזי ספורי/חנן ממן) בן ביטון שהתאושש מהפציעה שספג במהלך אימוני הנבחרת, כשיר ויפתח כשאיתו בהגנה צפויים לעלות הבלם עמית ביטון על חשבונו של לואי טאהא, זאת מאחר שטאהא שיחק 180 דקות מלאות במשחקי הנבחרת מול מקדוניה הצפונית וסלובניה ובקבוצה לא רוצים להעמיס עליו.

הרכב משוער: ארנסטס שטקוס, בן ביטון, מיגל ויטור, עמית ביטון, אורן ביטון, דוד קלטינס, עדן שמיר, מרואן קבהא (נאור סבג), ניב זריהן, נייג'ל האסלביינק, בן שהר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי