ברעננה האשימו את השחקנים: "כבר חשבו שייאבקו על אירופה"

יוג'ין אנסה
יוג'ין אנסה | אריאל שלום

בשרון התאכזבו מאוד מהיכולת ב-4:0 לחדרה וטענו שהניצחון על בית"ר ירושלים לפני הפגרה עשה את שלו, כשגם משחק הנבחרת הצעירה בקזחסטן השפיע לרעה. עסקת ירדן כהן צפויה להיסגר היום, היערכות לכך שגם גאנם יעזוב

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

לפגרת הנבחרות לפני שבועיים יצאה הפועל רעננה עם 1:2 על בית"ר ירושלים, תוצאה שהיממה את הליגה, אולם מהפגרה היא שבה אתמול (שבת) עם רביעייה ברשת של אסף צור, כשהובסה 4:0 בנתניה על ידי הפועל חדרה.

במועדון הייתה אכזבה קשה מהתבוסה שנחלו קורצקי ושחקניו ואמרו: "השחקנים היו בפגרה על אדי התהילה של הניצחון הענק על בית"ר ירושלים, כנראה הם כבר האמינו שהם ייאבקו על אירופה. המכה הגיעה בזמן".

בקבוצה הוסיפו כי שחקני הנבחרת הצעירה ובראשם השוער אסף צור ואור דסה חזרו ממשחק הנבחרת בקזחסטן לא מרוכזים ובנוסף הובהר כי הרצון לשחק התקפי ופחות הגנתי עדיין אינו מצליח, ושמדובר בניסיון שהותיר את הקבוצה חשופה בחלק ההגנתי.


אסף צור. ברעננה טענו שגם משחק הנבחרת הצעירה השפיע לרעה (אודי ציטיאט)

לאחר ההפסד אמר קורצקי בקצרה: "במגרש הייתה רק קבוצה אחת והיא הפועל חדרה. השחקנים שלי לא הופיעו והתבוסה הזאת כואבת".

כפי שפרסמנו לראשונה בספורט1, במועדון ידונו כעת במהלך למכירת המגן ירדן כהן לבית"ר ירושלים שכבר סיכם את תנאיו. רעננה תקבל עבורו מיליון שקלים וחצי והשחקן ישתכר 350 אלף שקלים לעונה. בקבוצה גם נערכים לאפשרות שהחלוץ קייס גאנם יימכר לאחת מבין הפועל באר שבע או מכבי תל אביב. במקום כהן כבר הוצעו המגנים ויטלי גנון ועבדי פראחת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי