מאמצים להכניס את ז'אנדו פוקס לכושר לקראת המשחק נגד מכבי ת"א

ז'אנדו פוקס
ז'אנדו פוקס | מאור אלקסלסי

שחקן הרכש החדש של מכבי חיפה קיבל תכנית עבודה מסודרת ועשוי לקחת חלק במפגש נגד האלופה בבלומפילד בשבת. בלבול לשחקנים: המחצית הראשונה שלנו היתה גרועה". בן דב למקורביו: "אני חזק ואמשיך לעבוד נגד האלימות"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה זכו היום (שני) למנוחה, וכבר מחר יתחילו בהכנות לקראת המשחק בשבת נגד מכבי תל אביב בבלומפילד. עוד לפני היציאה לחופשה הפתיע מאמן הקבוצה מרקו בלבול כאשר ערך אסיפת וידאו לשחקנים כבר בתחילת השבוע בניגוד לשאר המשחקים מתחילת העונה. בלבול דיבר בעיקר על ההבדלים בין שתי המחציות בניצחון 0:2 על קריית שמונה בשבת והביע את מורת רוחו על היכולת של הקבוצה במחצית הראשונה. "המחצית הראשונה שלנו הייתה גרועה וטוב שידענו להשתפר", אמר המאמן לשחקניו.

הקשר הקמרוני החדש ז'אנדו פוקס, שחתם בקבוצה בשבוע שעבר, קיבל תכנית עבודה מסודרת על מנת לנסות להביאו בכושר אופטימלי כבר לקראת המפגש נגד האלופה.

למרות הניצחון בשבת והעובדה שהירוקים רושמים את פתיחת העונה הטובה בשמונה השנים האחרונות, שיחת היום במועדון היא התקיפה של כ-30 אוהדי הקבוצה בביתו של המנכ"ל אסף בן דב בשישי האחרון. במועדון ממשיכים להיות בקשר ישיר עם המשטרה, כאשר גם השר לביטחון פנים גלעד ארדן ממשיך לעקוב אחר הפרשה. בחיפה סיפרו כי חלק מהאוהדים הודו בחקירתם במשטרה שפרצו לביתו של בן דב בניגוד גמור לחוק. חלק מהגורמים במועדון חששו כי הפרשה האחרונה תביא לכך שבן דב עצמו יבקש לצאת לחופשה, אבל האחרון המשיך בעבודתו כרגיל והבהיר למקורביו: "אני חזק ואמשיך בתפקיד שלי ואעשה הכל כדי למגר את האלימות".

בלבול. לא מרוצה מהיכולת (מאור אלקסלסי)
בלבול. לא מרוצה מהיכולת (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי