לוזון: "עדיף לחץ ומתח מאשר להיות קבוצה שמשחקת לכיף"

גיא לוזון
גיא לוזון | bola studio

מאמן מכבי פתח תקווה אחרי ה-0:1 בחוץ על הפועל רמת גן: "עברנו משוכה לא פשוטה". חיזוק: "אם נמצא שחקן מתאים, נצרף אותו". בני בן זקן: "מאוכזב מהתוצאה ומהמשחק"

(גודל טקסט)
 אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, מכבי פתח תקווה חזרה הערב (שני) למסלול הניצחונות עם 0:1 על בחוץ על הפועל רמת גן משער של תאי בריבו (74) ונותרה בלתי מנוצחת בתום ארבעה מחזורים בליגה הלאומית. חניכיו של גיא לוזון טיפסו למקום השני בטבלה עם שמונה נקודות, שתיים פחות מהמוליכה הפועל ראשון לציון.


גיא לוזון סיכם: "הפועל רמת גן ידוע בתור קבוצה עיקשת וזה היה משחק חוץ לא פשוט.  המטרה הייתה קודם כל לשמור על שער נקי. כבשנו שער והיינו יכולים להבקיע עוד. אנחנו שמחים בחלקנו כי באנו לקחת שלוש נקודות ועשינו את זה".


על הלחץ: "לגיטימי שיש לחץ ויש מתח. זה בריא כי יש לנו שאיפות. אנחנו מעדיפים קבוצה עם שאיפות ולחץ מאשר קבוצה פרווה שמשחקת בשביל הכיף. עם לחץ צריך להתמודד ועברנו היום משוכה לא פשוטה". חיזוק: "השוק לא רווי בשחקנים. אם נמצא שחקן שיכול להתאים ולעזור לנו, נצרף אותו".



לא חושש מהלחץ. גיא לוזון (דני מרון)


על חלוץ הרכש ברנדאו: "לדבר זה קל, אבל אנשים נבחנים במעשים. הוא פיזי מאוד וייתן לנו מסה. הוא שחקן שיודע להריח שערים ברחבה ואני בטוח שהוא יתרום לנו. הוא עדיין לא כשיר, בטח שלא בשביל לפתוח. אני מקווה שבמשחקים הקרובים הוא יתחיל להיכנס כמחליף".


המאמן המפסיד בני בן זקן הסביר: "אני מאוד מאוכזב, בטח מהתוצאה וגם מחלק גדול מהמשחק. לא יצרנו מצבים אמיתיים וספגנו גול שלא מתאים לנו. אם היינו יורדים עם תיקו אז היינו מרגישים טוב יותר. צריך להתאפס מהר".


חיזוק: "חלק מהתקציב שלנו עדיין מופנה לחיזוק עד סוף החלון. לקחנו את הזמן לראות איפה נצטרך ומן הסתם שאנחנו נתחזק". מטרות: "המטרה שלנו די ברורה – להיות בפלייאוף העליון. אנחנו מאמינים בעצמנו, אבל זו ליגה צפופה ולדבר על מטרות בשלב כזה זה לא נכון. נעשה את זה צעד צעד בצניעות". 


"זה לא הזמן לדבר על מטרות". בני בן זקן (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי