לחץ בבית"ר ירושלים: חוגג שוחח עם לוי, זר ינחת וגם שמו של צדק עלה

דן איינבינדר, פרדי פלומיין
דן איינבינדר, פרדי פלומיין | דני מרון

הצוות בראשות בניון משוכנע שהקבוצה עוד תשתפר, אבל ההפסד להפועל חיפה הוביל לדרישה לרכש. שחקן התקפה זר אמור להגיע עד מחר, בלם הפועל ב"ש הוזכר כמועמד, אך פנייה טרם נעשתה. שחקן בקבוצה: "איבדנו כיוון"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

נתחיל עם השורה התחתונה: הלחץ בבית"ר ירושלים עולה מדרגה והוא מחלחל לחדר ההלבשה ולשחקנים הלחוצים. אתמול, ההפסד 2:0 להפועל חיפה הוביל לקריאות בוז צורמות של האוהדים לשחקנים, רוני לוי ויוסי בניון שמאמינים שהקבוצה תראה הרבה יותר טוב בהמשך, דרשו להנחית רכש באופן מיידי והמאמן זעם על השחקנים במחצית וגם בסיום בטענה שהם לא מספיק אגרסיביים. "לא הגענו למשחק", הבהיר להם, לפני ששוחח עם ההנהלה על מצב הקבוצה.

ועכשיו, למה שקרה מחוץ ועל כר הדשא. חלק מהאוהדים המתין אתמול מחוץ לאצטדיון וקרא לעבר השחקנים: "אין לכם כבוד", "תורידו את החולצות" ובתוך האיצטדיון קראו לבעלים להביא שחקן התקפה, מה שצפוי לקרות ממש בקרוב. גדי קינדה זרק בקבוק וכעס מאוד על החלפתו, מה שעשוי להוביל אותו לשיחת בירור וגם פלומיין נראה מתוסכל בחדר ההלבשה. עידן ורד, שהגיע למשחק, ניסה לעודד את השחקנים.

בניגוד למשחק ברעננה, הצוות המקצועי והניהולי קיימו אתמול שיחה כדי להבין איך הקבוצה יוצאת מהמצב הזה. זה קרה ממש בסיום, סמוך לחדר ההלבשה, ונמשך לתוך הלילה. התשובה הטבעית של לוי הייתה רכש. אם עד אתמול לוי ובניון ביקשו מחוגג עוד שחקן התקפה כדי להתגבר על חסרונו של מיכאל אוחנה, הלילה הפכה הבקשה רלוונטית יותר ולדרישה של ממש. חנן ממן הוצע לקבוצה, אבל בשלב זה לא משוחרר.

לספורט1 גם נודע כי אתמול, במהלך השיחות בין חוגג לצוות המקצועי, עלה באופן מפתיע שמו של הבלם שיר צדק מהפועל באר שבע. לבית"ר ירושלים יש סגל בלמים רחב, אולם נראה כי האכזבה מדיוגו ורדסקה, שנראה שיירד לספסל במחזור הבא, פתחה כיוון נוסף מבחינת המועדון. יש לציין שבשלב זה לא נעשתה פנייה רשמית להפועל ב"ש, אולם גורמים בבית"ר ירושלים אישרו כי שמו של צדק עלה במהלך השיחות. צדק, כידוע, נמצא תחת חוזה בהפועל ב"ש ולכן יוכל לעבור רק עד מחר בערב, אז יינעל חלון ההעברות.


פלומיין. נראה מתוסכל מאוד גם לאחר שריקת הסיום (דני מרון)

במועדון היו סבורים כבר תקופה ארוכה שמשחק ההתקפה תקוע ואלמלא ההחלטה של משה חוגג להגביל את שכר המחליף של אוחנה, ייתכן שז'וסוואה, שחקן הרכש החדש של הפועל באר שבע, כבר היה בסגל למשחק אתמול. ההחלטה של חוגג לעכב את נושא הרכש נבעה מסיבה עיקרית אחת: הוא לא רצה להפסיד את מענק הזר השישי, 300 אלף שקל, ולשלם עוד שכר לזר שישי. בסך הכל, הוא אומר, מדובר בעלות כוללת של כשני מיליון שקלים. "התקציב המתכונן היה 70 מיליון שקל, הפך ל-80 ועוד יגדל. כמה הוא יכול להוציא מהכיס?", אמרו במועדון, שם היה מי שהזכיר שתקציב השחקנים עומד על כ-30 מיליון בלבד, פחות מיתר הקבוצות גדולות.

אחד השחקנים אמר אתמול: "הקבוצה נראית כאילו היא איבדה כיוון. היה מחנה מצוין, נראינו מצוין במשחקי ההכנה, אבל משהו לא עובד בליגה ואין לשחקנים סבלנות. הגול השני לא הגיע במקרה, איתמר (ניצן) הציל אותנו קודם. אי אפשר להתעלם מזה, יש כאן לחץ גדול מאוד. מאז שאוחנה נפצע, ידענו שיהיה קשה יותר". דיוגו ורדסקה מאכזב מאוד ונראה שיירד לספסל במחזור הבא.


הבקשה לרכש נוסף הפכה לדרישה של ממש. חוגג (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי