מהפכה בהגנה? ורדסקה וקונסטנטין מחוץ להרכב של בית"ר

שי קונסטנטין
שי קונסטנטין | דני מרון

לקראת המשחק נגד ק"ש שמונה רוני לוי תרגל את ההרכב בתחילת האימון ללא שני שחקני הקו האחורי, קונטה יפתח כמגן. בנוסף המאמן שוקל לערוך שינוי גם בחלק ההתקפי. ז'אורז'יניו התאמן בחדר הכושר

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנות לקראת המשחק נגד קריית שמונה ובמועדון לא ממש מבינים את העיסוק במעמדו של רוני לוי. "הוא וחוגג דיברו פעמיים אחרי המשחק, עתידו לא עלה על הפרק. כל השבוע מתעסקים במשהו שלא היה", אמר גורם בקבוצה. כזכור, בתחילת השבוע פרסמנו כי הפסד נוסף יוביל לזעזוע בקבוצה. בבית"ר הבהירו אז כי מדובר בזעזוע מקצועי, הנוגע לשחקנים, ולא לצוות המקצועי. בניון ואוחנה טוענים כי הקבוצה תחזור למסלול, אבל מבקשים זמן.

"הפציעה של אוחנה לא הייתה צפויה, גם החזרה של עידן ורד אמורה לתרום לקבוצה", אמרו בבית"ר. "ברור שעד עכשיו דברים לא הולכים כמו שתכננו, אפילו רחוק מכך". במועדון התייחסו גם לשמועות בנוגע לעתידו של יוסי בניון: "הוא האדם שמוביל אותנו. אין על כך עוררין".

כזכור, אתמול אמרו שחקנים בקבוצה כי המקום השני הוא לא מטרה ריאלית עבור הסגל הקיים. הם טוענים כי הקבוצה חייבת להבטיח מקום בפלייאוף העליון, אבל להתמודד על המקום השני מבחינתם הוא לא משהו שנראה ריאלי.


רוני לוי. מעמדו יציב (עדי אבישי)

באימון היום, ערך רוני לוי מספר שינויים בהרכב, כאשר הבולט מכולם היה בחוליית ההגנה, לפי ה-11 בפתיחת האימון נראה שדייגו ורדסקה ושי קונסטנטין לא ישולבו בהרכב. לעומת זאת, כל שחקני ההתקפה תורגלו בהרכב. אופיר קריאף נטש את האימון ויהיה מחוץ לסגל.

ומה עם ז'אורז'יניו? הקשר הברזילאי התאמן אתמול (חמישי) בחדר הכושר. בית"ר יחליטו מה לעשות לגביו לאחר שיקבלו הודעה כי השיקום הסתיים והוא מוכן לעלות על כר הדשא. ההערכה היא שהשחקן יורשה להתאמן בצדי המגרש בלבד, בדומה למה שעשתה הקבוצה עם אפונסו טיירה.

הרכב משוער: איתמר ניצן; אנטואן קונטה, אור זהבי, טל בן חיים, מקס גרצ'קין; עלי מוחמד, דן איינבינדר, גדי קינדה; לוי גרסיה, פרדי פלומיין; אנתוני וארן (שלומי אזולאי, שלום אדרי).


אנטואן קונטה. ישוב להרכב לאחר הרחקה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי