אלירן עטר ויונתן כהן הודחו מסגל מכבי ת"א למכבי חיפה

אלירן עטר
אלירן עטר | עדי אבישי

שני שחקני ההתקפה הבכירים ייראו את משחק העונה נגד הירוקים מהיציע, גורמים במועדון טוענים: "ההחלטה מקצועית בלבד". אורוש ניקוליץ' עשוי לראשונה להיכלל בסגל. למעלה מ-600 אנשי אבטחה ישמרו על הסדר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ', הטיל הבוקר (שישי) פצצה בחדר ההלבשה של הצהובים והחליט להדיח מהסגל את אלירן עטר ויונתן כהן, לקראת משחקה של הקבוצה נגד מכבי חיפה מחר (20:30) בבלומפילד. שחקנים בקבוצה הביעו פליאה על כך שהשניים, שפתחו בשלושת משחקי הליגה הקודמים, הוצאו מהסגל לגמרי ואפילו לא הורדו לספסל.

גורמים בקבוצה טוענים שמדובר בהחלטה מקצועית בלבד, גם כחלק מהיערכות הקבוצה לשלושה משחקים רצופים, בשבוע הקרוב כאשר בשלישי מצפה לצהובים גמר גביע הטוטו, נגד בית"ר ירושלים ובשבת הבאה משחק נוסף, נגד בית"ר בטדי, במסגרת הליגה.

על פי המסתמן כעת נראה שהמאמן ולדימיר איביץ', סגור על מרבית ההרכב שיפתח. שוער המשנה, דניאל טננבאום, שזכה לשבחים רבים בעקבות יכולתו בשלושת מחזורי הפתיחה, יפתח שוב בין הקורות, כאשר אנריק סבוריט, ישוב לעמדת המגן השמאלי, לצד איתן טיבי וז'איר אמאדור שנמצאים בכושר מצוין ויפתחו במרכז ההגנה. דור פרץ סיים עונש הרחקה ויפתח לצד דן גלזר ודור מיכה בקישור.


לא יהיה בסגל נגד מכבי חיפה. יונתן כהן (עדי אבישי)

בעקבות הוצאתם של כהן ועטר מהסגל, גברו סיכוייו של איילון אלמוג, לערוך הופעת בכורה במדי הקבוצה בליגה, לאחר ששיחק עד כה בחצי גמר גביע הטוטו, נגד קריית שמונה. אלמוג עשוי לפתוח יחד עם צ'יקו אופאדו וניק בלקמן, כאשר גם אבי ריקן נמצא בתמונת החלק הקדמי.

הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ', היה אמור להיכלל בסגל בשבוע שעבר, אולם בצוות המקצועי הוחלט לתת לו תקופת הכנה נוספת ויתכן שהוא יהיה ברשימת ה-18 למחר. רשימת החסרים של הצהובים למשחק, תכלול את שרן ייני, מאור קנדיל וארון שויינפלד הפצועים וכמובן את אייל גולסה ועומר אצילי, שעדין נמצאים בהליכי שיקום מפציעותיהם. היום יוחלט האם השוער היווני אנדראס יאניוטיס יכלל בסגל וישמש כשוער שני, או שעומר כץ השוער השלישי, יהיה זה שיישב מחר על הספסל.


ייכלל בסגל של מכבי תל אביב? אורוש ניקוליץ' (האתר הרשמי)

במקביל להכנות המקצועיות של הקבוצה לקראת הקרב הגדול נגד מכבי חיפה, מחר בבלומפילד, עוסקים במועדון גם בהכנות הלוגיסטיות, לקראת ההתמודדות וכמות הקהל הגדולה שצפויה להגיע לאצטדיון. על פי ההערכות, עד מחר יימכרו כל הכרטיסים והצפי הוא לכ-28 אלף צופים, כאשר החלוקה המסתמנת היא, 24 אלף צהובים ומנגד כ-4,100 ירוקים, שזכו להיות בני מזל ולרכוש כרטיס ליציעים 4-5 שיאכלסו את אוהדי האורחת מחיפה.

בישיבת ההיערכות לקראת המשחק הוחלט שלא לקחת שום סיכון גם בשל היסטוריית המקרים האלימים, בין ארגוני שני מחנות האוהדים, בצהוב ובירוק והוחלט שכ-200 שוטרים ולמעלה מ-400 סדרנים ומאבטחים, ישמרו על הסדר באצטדיון עצמו ובמעגלים ההיקפיים לו.


לא פחות מ-600 אנשי אבטחה יאיישו את אצטדיון בלומפילד בשבת (אודי ציטיאט)

במשטרה עשו גם פעולות מודיעיניות מקדימות, כדי למנוע מפגשים אלימים עוד לפני ההגעה לתחומי בלומפילד, ומעגלי האבטחה יתפרסו גם ברחובות המקיפים את האצטדיון ובסמטאות הקטנות של המוסכים הסמוכים.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדראה ג'ראלדש, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, דן גלזר, דור פרץ, דור מיכה, צ'יקו אופאדו(אבי ריקן), ניק בלקמן, איילון אלמוג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי