אלמוג כהן: "הרגשתי שנגעתי בכדור, אבל זה המשחק"

שלומי בן אברהם פוסק לפנדל
שלומי בן אברהם פוסק לפנדל | דני מרון

קפטן מכבי נתניה התייחס להכשלה שלו, שאפשרה לכפר סבא להוציא נקודה דרמטית. דראפיץ': "הטענות רק לעצמנו, שלא הצלחנו להחזיק מעמד". חיים: "נקודה עם הרבה אופי". פדידה: "יש VAR, אין מה להתווכח"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה הייתה כל כך קרובה לחזור למסלול הניצחונות, אחרי שהפכה פיגור 0:1 והובילה על הפועל כפר סבא עמוק בתוך תוספת הזמן, אבל אז הגיעה ספק הכשלה של אלמוג כהן על עומר פדידה, שכבש מהנקודה הלבנה וקבע 2:2 בין הקבוצות בסיום, במה שהיה התיקו השלישי ברציפות של היהלומים.

קפטן נתניה התייחס למהלך לאחר המשחק: "הרגשתי שקודם כל נגעתי בכדור, אולי קצת באגרסיביות אבל זה מה שאמור להכריע. כאב לי ששרקו פנדל, אבל זה המשחק וצריך לקבל את זה. אני מאוכזב כי יכולתי לא לעשות גליץ', חבל מאוד אבל אנחנו לוקחים דברים טובים מהמחצית השנייה".

המאמן סלובודאן דראפיץ' הגיב לשער השוויון הדרמטי: "לקבל גול בדקה 97 וחצי זה מאכזב. רצינו שלוש נקודות, אני חושב שבחצי השני שיחקנו יותר טוב מאשר בראשון. היינו יכולים לגמור את המשחק, היו לנו הזדמנויות. אנחנו באים בטענות רק לעצמנו, שלא החזקנו מעמד ולא ניצחנו".

פספוס גדול של מכבי נתניה. בצ'יראיי ואזולאי מאוכזבים בסיום (דני מרון)
פספוס גדול של מכבי נתניה. בצ'יראיי ואזולאי מאוכזבים בסיום (דני מרון)

הפער בין המחציות: "היו כמה שינויים שעשינו, ניסינו כמה שיטות והפתענו אותם קצת, היו שחקנים שהכניסו את מה שצריך. צריכים לעבוד כדי להיראות כך גם במחצית הראשונה וללכת עם זה הלאה, תוצאות כאלה יכולות לקרות כל הזמן".

השריקה לפנדל: "חשבנו שהוא ישרוק לסיום המשחק לפני, אבל זה לא קרה ואנחנו צריכים לדעת להתמודד עם זה. היום אנחנו עצבניים, אבל שבוע חדש בפתח וצריך להתכונן ליום רביעי".

מה חסר לקבוצה שלו: "זו עדיין לא נתניה שאנחנו רוצים לראות. צריכים לדעת להתמודד עם משחקים כאלה ולצפות שניראה יותר טוב".

דראפיץ' וברדה. זו עדיין לא נתניה שהם רוצים לראות (דני מרון)
דראפיץ' וברדה. זו עדיין לא נתניה שהם רוצים לראות (דני מרון)

אצל הירוקים, אופיר חיים היה מרוצה מהנקודה: "בדרך כלל אני לא מסתכל על פנדלים בדקות הסיום, אבל הפעם דווקא כן הסתכלתי. אני חושב שזו נקודה עם הרבה אופי. האמת, אני די מאוכזב מהמחצית השנייה שלנו. השתמשתי בכל הכלים שיש שלי כדי להילחם על התיקו הזה".

איבוד היתרון: "אני חושב שאם השחקנים היו נצמדים יותר למה שביקשתי מהם, גם היינו מנצחים את המשחק הזה. הגענו למספר מצבים טובים במחצית השנייה ובאמת יכולנו לנצח. אני לא אוהב בכלל את הנאיביות שלנו, יש לנו חוליית קישור מוכשרת מאוד וטכנית, אולי יותר מכל קבוצות הליגה".

נקודה עם הרבה אופי. אופיר חיים (דני מרון)
נקודה עם הרבה אופי. אופיר חיים (דני מרון)

הקאדר של הפועל כפר סבא: "אני מרוצה מאוד מהסגל שלי ומרוצה מפתיחת העונה שלנו"

עומר פדידה דיבר על שער השוויון החשוב: "פנדל בדקה ה-99 זה מעמד מרגש ומלחיץ מאוד, אבל בשביל זה אנחנו משחקים כדורגל. אני שמח שבסופו של דבר הכדור נכנס. לפי ההרגשה האישית שלי הצלחתי לעבור את אלמוג כהן והוא פגע לי ברגל. אבל היום יש VAR ובגלל זה אין מה יותר מדי להתווכח".

עומר פדידה כובש את שער השוויון הדרמטי (דני מרון)
עומר פדידה כובש את שער השוויון הדרמטי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי