בנתניה זעמו על השופט: "אמר שאחרי הקרן המשחק יסתיים"

שלומי בן אברהם פוסק לפנדל
שלומי בן אברהם פוסק לפנדל | דני מרון

גם יממה לאחר התיקו המאכזב נגד הפועל כפ"ס בקבוצה לא נרגעו מהפנדל. דראפיץ': "מה שראינו כנראה שהוא לא". גולוברט זעם בירידה לחדר ההלבשה, בצ'יראיי התעמת עם אוהד וכמעט הורחק. חזן הגיע לצפות בקניקובסקי

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

גם ביום שאחרי התיקו המאכזב של מכבי נתניה נגד הפועל כפר סבא (2:2), היהלומים לא הצליחו להירגע משריקת הפנדל לחובתם בדקה ה-98. בנתניה השמיעו טענות קשות כלפי השופט ולא רק בשל העובדה שלטענתם מדובר בעבירה שספק אם הייתה. "מה יגיד השופט בדו"ח שלו", תהו בקבוצה. "תשע פעמים במהלך המשחק הוא ביצע בדיקות ב-VAR ואף פעם לא הועיל בטובו ללכת למוניטור. אלמוג נגע בכדור בוודאות לפני שהוא פגע ברגל של השחקן. הוא סימן ואמר שאחרי הקרן לכפ"ס הוא שורק לא משנה מה יהיה, אז פתאום הוא נותן להם עוד התקפה?".

גם הבלם רומן גולוברט, שכבש את השער השני לזכות קבוצתו, יצא זועם לכיוון המנהרה וחדר ההלבשה ואמר: "הוא אמר לנו שאחרי הקרן הוא ישרוק לסיום ויסיים את המשחק". תקרית נוספת שקרתה עם סיום המשחק הייתה קשורה לחלוץ פאטוס בצ'יראיי, שספג קללות וביקורת מאחד האוהדים, וסינן לעברו מספר מילים. בצוות השיפוט, חשבו שהמונטנגרי ירק לעבר אותו אוהד ותכננו לשלוף לו כרטיס אדום לאחר סיום המשחק, אך לאחר דרישה של נתניה, האירוע נבדק במצלמות ובצוות השיפוט הבינו שהשחקן לא ירק".

"כמו שלא רציתי להתייחס אף פעם גם הפעם לא אתייחס. מה שאנחנו ראינו כנראה שהוא לא ראה. גם אם אתבכיין זה לא יוסיף לי שום דבר, אז בשביל מה" אמר בסיום סלובודאן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה בתגובה לפנדל שנשרק לקבוצתו.


הרגע הדרמטי במשחק. בנתניה לא נרגעו (דני מרון)

ובחזרה למשחק: הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה שוב לא שכנעה, אך הצליחה להפוך את התוצאה והייתה קרובה לניצחון, עד אותו פנדל שנוי במחלוקת: "חבל שאיבדנו את הניצחון במשחק כזה, כי האופי שהראינו יכול היה לתת לנו הרבה ביטחון להמשך. מצד שני, אין לנו הרבה זמן כי כבר ביום רביעי מצפה לנו משחק נגד קבוצה מצויינת אבל נבוא לנצח", אמרו שחקנים בקבוצה. "אין ספק שעכשיו המשחקים מול מכבי חיפה ובית"ר ירושלים,יראו לנו בדיוק איפה אנחנו עומדים".

עוזר מאמן נבחרת ישראל, אלון חזן, הגיע אמש לאצטדיון בנתניה, כדי לצפות במספר שחקנים לקראת ההתכנסות הקרובה של נבחרת ישראל, כשבראשם נמצא קשר נתניה, גבי קניקובסקי. כזכור, במהלך ההתכנסות האחרונה של הנבחרת, ציין המאמן אנדי הרצוג, כי השחקן נמצא תחת מעקב.

רומן גולוברט. יצא בזעם לכיוון חדר ההלבשה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי