גורם בבית"ר: "נחצה הקו האדום", חוגג הגיש תלונה במשטרה

משה חוגג
משה חוגג | אודי ציטיאט

לאחר האיום על משפחתו, יחסי לה פמיליה-חוגג שוב על הפרק. הבעלים התלונן במשטרה. במועדון הבהירו: גם הפסד לא היה מוביל להחלפת המאמן. מחמאות ללוי על השינויים ב-11, גם לקונטה ותמיר. שחקנים: "הלחץ ירד"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

באימון ביום שישי נכנס בעלי בית"ר ירושלים משה חוגג לחדר המאמן, שם פגש את רוני לוי ויוסי בניון וגיבה אותם. הפגישה נערכה על רקע השמועות לפיהם הוא עומד לבצע שינוי בעמדת המאמן, אבל הבעלים הבהיר כי גם הפסד בקריית שמונה לא יוביל לזעזוע. "אמרנו עוד לפני המשחק שלא יהיה שינוי. יוסי ורוני ידעו את זה, אבל רצינו שגם השמועות ייפסקו", אמרו אתמול (שבת) במועדון לאחר הניצחון 0:2 על עירוני קריית שמונה, שהיה ניצחון הבכורה של הקבוצה העונה בליגה.

לפני הכדורגל עצמו, ראוי לחזור לאירוע אחד שהעיב מעט על הניצחון אתמול. במועדון גינו את המתקפה של קומץ אוהדי בית"ר על משה חוגג, ששהה אתמול במסעדה עם אשתו. ההערכה היא כי הודעת לה פמיליה, על תביעה שהגיש חוגג נגד אוהדים נוספים, ארבעה בסך הכל, הובילה לכך. חלק מהאוהדים אף איים להגיע לבית הספר בו לומד בנו, מה שהוביל את חוגג להחלטה לעזוב את המסעדה והבוקר (ראשון) הגיש  תלונה במשטרה.

"נחצה כאן קו אדום. אם אותם אוהדים חושבים שהם יכולים להתנהג ככה, לא נשתוק. כל אוהד שייפגע בנו ייתבע", אמרו. "יש הבדל מהותי בין מחאה לגיטימית לבין איומים. כמובן שגם העניין הזה יטופל". בבית"ר עשויים לתבוע את אותם אוהדים אם יצליחו לאתר אותם. במועדון מפנים את החצים לאוהדי לה פמיליה, אחרי ההודעה שהוציאו בעניין ביום שישי ואף זכתה לתגובה מהבעלים.


שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. ניצחון בכורה העונה (מאור אלקסלסי)

ובחזרה לדשא. בשורה התחתונה, רוני לוי שזכה למחמאות על ניהול המשחק והשינויים הרבים בהרכב (לא חשש לערוך מהפכה בהגנה, ללכת עם תמיר עד הסוף) ובניון מגיעים למשחק ביום שלישי, גמר גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב, עם מעט יותר ביטחון. אנטואן קונטה סחט מחמאות על יכולתו בעמדת המגן ובכלל, נראה כי רביעיית ההגנה הזו תמשיך גם במחזור הבא. ביום שישי, כאשר לוי ערך מהפכה בהגנה והוציא את דיוגו ורדסקה וקונסטנטין החוצה, אף אחד בקבוצה לא הרים גבה. ההתלבטות היחידה שלו הייתה היכן למקם את קונטה, אבל הוא סמך על טל בן חיים שיחד עם זהבי יעמדו במבחן מול קבוצה שעדיין לא צברה נקודה אחת העונה.

"זה היה רק עניין של זמן עד שהכל יסתדר. באנו עם הרבה ביטחון למשחק. אתמול כולם ראו כמה ההיעדרות של קונטה במשחק האחרון השפיעה. הוא באמת מהזרים הטובים ששיחקו כאן", אמרו בקבוצה. בניגוד למשחק האחרון, רוני לוי נכנס לחדר ההלבשה עם חיוך ואפילו לחץ את ידי השחקנים. "השינויים שרוני עשה היו מתבקשים. משחק אחד יכול לשנות את כל המומנטום. תאר לך שננצח באחד המפגשים את מכבי, כמה תואר או ניצחון שני ברציפות יתרום לקבוצה. אין זמן לחגוג כעת אבל ירד מעט הלחץ", אמר אחד השחקנים בסיום. גם תמיר עדי זכה למחמאות מהצוות. השער שלו לא הפתיע אף אחד. לאחרונה הוא כבש צמד במשחק אימון מול הנוער, השער שלו אתמול רק הדגיש את היכולת הטכנית שלו ואת היכולת שלו לשחק במספר תפקידים – הסיבה שבגללה הגיע לבית"ר.


תמיר חוגג. השער שלו לא הפתיע אף אחד (מאור אלקסלסי)

במועדון נפרדו היום מהמנהל המקצועי של מחלקת הנוער חנן אזולאי, שסיים את תפקידו. בהודעה הרשמית נכתב: "אנו רוצים להודות לחנן על תרומתו הרבה ומאחלים לו בהצלחה בהמשך הדרך. בימים הקרובים ימונה לו מחליף שייבחר על ידי ראשי המועדון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי