בכפ"ס מרוצים: "יכולנו גם לנצח, אבל לא נהיה חזירים"

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים
שחקני הפועל כפר סבא חוגגים | דני מרון

אופיר חיים ניסה להטריף לפני נתניה: "מספידים אותנו שבוע אחר שבוע אבל אחרי מכבי ת"א ראיתם שאנחנו מסוגלים". חרבאט שסובל מקרע בצולבת, גמר את העונה. אוטנדה: "חושבים שאנחנו קבוצה קטנה, אבל כולם טועים"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

שמחה גדולה בהפועל כפר סבא לאחר שער השוויון הדרמטי אתמול (שבת) במהלך התיקו 2:2 נגד מכבי נתניה שסידר לקבוצה של אופיר חיים נקודה יקרה, לקראת המשחק החשוב מול סקציה נס ציונה ביום רביעי הקרוב בקרב העולות החדשות. במועדון אמרו: "אי אפשר להיות חזירים, אבל היינו יכולים גם לנצח. שיחקנו טוב ואם היינו קצת יותר מרוכזים, היינו יכולים לסיים את המשחק לאחר שער היתרון שלנו. מצד שני, אף אחד לא יכול להתלונן על שער שכזה בתוספת הזמן".

עוד לפני המשחק, ניסה המאמן אופיר חיים להטריף את שחקניו בחדר ההלבשה כשאמר להם: "מספידים אותנו שבוע אחר שבוע, אבל אחרי המשחק מול מכבי ת"א ראיתם שאנחנו מסוגלים לתת פייט לכל קבוצה. בואו נעלה ונטרוף את הדשא". מי ששוב זכה למחמאות היה השוער איתמר ישראלי, שהציל את קבוצתו מספר פעמים כשבקבוצה היו מרוצים מהופעת הבכורה בהרכב הפותח גם של אדריאן רוצ'ט וגרשון קופי.

הבשורות הרעות עבור הקבוצה מהשרון מגיעה מכיוונו של הקשר איימאן חרבאט, שכפי שפרסמנו נפגע באימון וסובל מקרע ברצועה הצולבת, כאשר הקשר לא צפוי לחזור ולשחק העונה. "חבל, כי מדובר בשחקן מוכשר שעוד לא זכה פה להזדמנות" אמרו בקבוצה.


עומר פדידה כובש את הפנדל. נקודה יקרה (דני מרון)

"היו לנו מצבים גם לנצח את המשחק, אבל הנקודה שהגיעה לנו זה כבר יותר טוב מלהפסיד. סיכם הבלם סודיק אטנדה. "אנחנו קבוצה קטנה אבל עם לב גדול וזה חלק מהרוח הקבוצתית שלנו. כולם חושבים שכפ"ס היא קבוצה קטנה ושתמיד אפשר לפגוש אותה ולנצח אותה. מבחינתי, בכל משחק שאנחנו מביאים את עצמנו לידי ביטוי, אנחנו יכולים לנצח ולעשות תוצאה טובה בכל מגרש".

על ההתאקלמות בישראל: "אני מרגיש פה טוב. לפי מה שאני רואה מאז שהגעתי לישראל, כשאתה משחק טוב ומגיע לך אתה מנצח וכשאתה משחק לא טוב ולא מגיע לך אתה לא מנצח".

על הזרים בקבוצה: "באנו ממדינות שונות אבל אנחנו מסתכלים אחד על השני כאחים ולא רק כי כולנו שחורים. כולנו, כולל כל הקבוצה, מעין משפחה שעובדת יחד".

 אטנדה (מימין) חוגג עם חבריו. "יכולים לעשות תוצאה טובה בכל מגרש"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי