אחמד עאבד הגיש תביעה לבוררות נגד הפועל תל אביב

אחמד עאבד
אחמד עאבד | מאור אלקסלסי

אייל אברמוב, פרקליטו של השחקן, דורש מהאדומים לאכוף את הסכם ההעסקה שלו, להפסיק את ה"נידוי" ולשלם לו פיצוי על סך 150 אלף ש"ח. מוקדם יותר כתב סוכנו: "מתנהגים בבריונות, הפועל חזרה בה מפרטים שסוכמו"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)
אחמד עאבד תובע את הפועל תל אביב. השחקן שלא הורשה להתאמן, הפך למנודה וקיבל הודעה שהוא כבר לא שחקן הפועל תל אביב הגיש תביעה למוסד לבוררות דרך פרקליטו אייל אברמוב בה הוא דורש לאכוף את הסכם העסקתו ותשלום כל הכספים המגיעים לו וכמו כן למנוע מהפועל ת"א לפגוע בו או לנדות אותו באופן מיידי. בנוסף, הוגשה בתביעה בקשה לפיצוי בסך 150 אלף ש"ח בגין הפגיעה בקריירה שלו ועוגמת הנפש שנגרמה לו.


מוקדם יותר היום (ראשון) הגיב סוכן השחקנים אוהד כהן, שמייצג את השחקן, בפוסט נוקב ברשתות החברתיות. "מדהים אותי שאנשים מאמינים שעאבד לא הסכים להתפשר או לעבור למועדון אחר והעדיף "למצוץ להפועל ת"א את הדם ולשבת ביציע". זה שאני לא מרבה לדבר בתקשורת, ואין חמישה עיתונאים שיודעים על כל מהלך שאני עושה, לא אומר שלא דחפנו הרים כדי שעאבד ישחק השנה.


"עבדנו קשה מאוד כדי להגיע לפתרון, והסכמנו לשקול אפשרויות שונות לבקשת הפועל ת"א. כשהתקרבנו – הפועל לקחה צעד אחורה, וחזרה בה מפרטים שסוכמו. מספר פעמים. מי שחושב שיש לי שחקנים שיעדיפו לשבת ביציע ולקחת כסף, לא מכיר לא אותי, ולא את השחקנים שלי. ובמיוחד, הוא לא מכיר את עאבד.


אייל אברמוב. עאבד דורש פיצוי של 150 אלף ש
אייל אברמוב. עאבד דורש פיצוי של 150 אלף ש"ח


"עאבד עבד כל הקיץ כמו מטורף כדי להבטיח שהעונה תהיה טובה מקודמתה. בקיץ, כשכולם יצאו לחופש, הוא לקח מאמנים אישיים ודחף כמו ילד בן 19 שעולה פעם ראשונה לקבוצה הבוגרת. לא סתם הוא נראה כ"כ טוב בכל מיני הזדמנות שקיבל בקדם עונה, אפילו ש80% מהזמן הוא נודה מהקבוצה ונאלץ למצוא פתרונות יצירתיים לשמור על כושר משחק. כשהפועל טענו שהבעיה היא "שהוא לא גר במרכז" (על אף שאין לו שום התחייבות כזו), הוא הסכים לשכור דירה במרכז. הכל כדי להצליח. לצערי, גם זה לא הספיק להפועל – הם דרשו שגם אשתו והילדים יעברו.


"כל הסיפור פה מסתכם בבריונות נגד שחקן תחת חוזה, כדי שיוותר עליו. לא מעבר. בסט הערכים שלנו, זה לא עובר. לכל אלו שעומדים בצד – זו סוגיה שנוגעת לכולכם. המאבק של עאבד הוא המאבק של כל שחקן, שיכול יום אחד להתעורר ולגלות שבעיניי הקבוצה שלו – החוזה שלו הוא אוויר. המון תודה לעו"ד אייל אברמוב ולארגון השחקנים, ולאוהדים המדהימים של הפועל שתומכים בו בכל פלטפורמה אפשרית. עאבד, תישאר חזק כמו תמיד אחי, אוהב אותך. כולנו מאחורייך".



"המאבק של עאבד הוא המאבק של כל שחקן" (מאור אלקסלסי) 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי