בן בסט הושעה מאימון הפועל חיפה ויעמוד בפני ועדת משמעת

עדן בן בסט
עדן בן בסט | מאור אלקסלסי

יואב כץ והמאמן חיים סילבס קיבלו החלטה משותפת להעניש את החלוץ בעקבות התנהגותו בהפסד לחדרה: "הוא טעה, אסור שדבר כזה קרה", אמר הבעלים. גם שחקנים צידדו בהחלטה: "הוא צריך להוות דוגמה"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ספגה אתמול (ראשון) את הפסדה הראשון העונה, 2:1 דווקא במשחק בית נגד הפועל חדרה. מעבר להפסד, נראה כי האירוע המשמעותי היה ההתנהלות של החלוץ עדן בן בסט בהפסקה בין המחציות לאחר ששמע כי לא יעלה למחצית השנייה. החלוץ הביע את זעמו במחצית בקרב חבריו לקבוצה ועלה במהרה ליציע – ובתגובה לכל האירועים הושעה מאימון הקבוצה היום ויעמוד מחר בפני ועדת משמעת.

לטענת הפועל חיפה, ההחלטה להשעותו מהאימון התקבלה לאחר שהבעלים יואב כץ שוחח עם המאמן חיים סילבס ועם השחקן עצמו והגדיר את השיחות כפרודוקטיביות. עוד לפני ההחלטה להשעותו, בקרב חלק מהשחקנים הופתעו מההתנהלות של החלוץ, שאף נחשב לאחת משלושת הקפטנים, ואחד השחקנים אמר: "הוא צריך להוות דוגמה ולקבל החלטה של המאמן, בטח אחרי הקרדיט לו זוכה מתחילת העונה".

מעבר לחצי השעה הראשונה, בה חיפה הייתה טובה יותר אך לא כבשה, לאורך רוב המשחק חדרה לא נפלה מהאדומים שנראו לחוצים ולא מרוכזים ברחבת היריב. כץ גם ביקר את ההחלטה של הצוות המקצועי לעלות עם ארבעה שחקני הגנה ואמר: "אני מאוד חששתי מהמשחק הזה ולא טעיתי. אני חושב שהיינו צריכים לעלות בשיטת משחק שבה שיחקנו עד היום ואני מקווה שנלמד מהטעויות לקראת המשחק הבא".

שחקני הפועל חיפה מאוכזבים.
שחקני הפועל חיפה מאוכזבים. "נלמד מהטעויות לקראת המשחק הבא" (מאור אלקסלסי)

כבר בשבת הקרובה מצפה לחיפה משחק חוץ קשה נגד מ.ס. אשדוד, ועד אז מקווים בקבוצה כי החלוץ אמרי וולשמן שהגיע מהליגה הקנדית יהיה כשיר ויחזור לסגל הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי