אוואט: "נשנה את הנאיביות, הצעירים הם הגאווה שלנו"

רוני אוואט
רוני אוואט | דני מרון

המאמן שיבח את זוהר סזנו, גיל כהן וחמודי כנען: "הם ה-DNA שלנו זרקתי אותם למערכה והם עשו אותי מאושר". על בריהון שלא נכלל בסגל: "מי שנותן הכל באימונים - משחק". גורנדה: "לא חושש לדבר על פלייאוף עליון"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

במ.ס אשדוד היו חלוקים לאחר התיקו 1:1 במשחק החוץ נגד הפועל רעננה על אף שער השוויון של רוני גורדנה בתוספת הזמן. מצד אחד בקבוצה האמינו שאפשר לנצח ולהשתלב בצמרת הגבוהה אך מצד שני החבורה של רוני אוואט עדיין ללא הפסד. בקבוצה יפתחו כבר היום (שני) בהכנות למשחק בשבת נגד הפועל חיפה כאשר לאימונים יצטרף חלוץ הרכש החדש יאקוב סילבסטר לאחר שיעבור בדיקות רפואיות. החלוץ נחת לפנות בוקר בישראל. הקשר שלומי אזולאי מתאושש מהפציעה ועשוי לשוב כבר למשחק הקרוב.

המאמן רוני אוואט התלהב ושיבח את השחקנים הצעירים – המגן הימני זוהר סזנו ושני חבריו, גיל כהן וחמודי כנען. אוואט אמר: "אני יוצא מהמשחק הזה עם גאווה גדולה משום ששיתפנו שלושה שחקנים צעירים. סזנו הוא סופר מוכשר שהצליח בתפקיד המגן הימני למרות שהוא בלם במקור. השלושה הם ה-DNA של המועדון. זרקתי אותם למערכה במצב לא פשוט והם גורמים לי להיות מלא אושר וגאווה". 

הקשר יעקב בריהון לא נכלל בסגל המשחק, ככל הנראה בשל העובדה שאיחר לאחד מאימוני הקבוצה. אוואט התייחס לכך: "ההחלטה בנושא ההרכב וכן הסגל למשחק היא מקצועית ונשענת על האימונים. השחקנים שהראו נכונות ונתנו הכל באימונים – נכללו בסגל. הרצון הוא לשנות את הנאיביות במועדון. בריהון היה מעט חולה, ומעבר לכך ההחלטה הייתה מקצועית נטו".


רועי גורדנה. שער שוויון יקר (דני מרון)

על החזרה מהפיגור: "תמיד יש אמונה בקרב השחקנים. ביצענו חילוף התקפי – נשארנו עם בלם אחד בלבד. הנקודה הגיעה לנו ואני מאמין שאם המשחק היה נמשך עוד מספר דקות אז גם היינו מנצחים. אנחנו לא מדברים עכשיו על פלייאוף עליון, זו רק פתיחת העונה".

המאמן החמיא גם לגורדנה: "הוא שחקן מצוין שנמצא כאן בדיוק בשביל הדברים האלו". גורדנה עצמו אמר: "הגול היה נחמד מאוד, ככל שהמשחק התקדם לקחנו החלטות טובות יותר. שחקני רעננה נסוגו לאחור. היינו צריכים למצוא פתרונות עוד הרבה לפני הדקה ה-90". הקשר נשמע יותר נועז ממאמנו לגבי המטרות: "אני לא חושש להגיד פלייאוף עליון אבל רק בעוד 15 מחזורים, רק אז יהיה אפשר לדבר על זה".

שלומי אזולאי. יחזור למשחק הקרוב נגד הפועל חיפה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי