ניסנוב: "מרוצים מאביטן", דמארי וברשצקי מחוץ לסגל

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

ניסנוב החמיא למאמן על אף התוצאות: "בטוחים שיוביל אותנו לדרך הנכונה". האדומים מחפש ניצחון בכורה הערב בטרנר (20:10, שידור בספורט1), בקבוצה אמרו: "בכל משחק יהיו שלושה שחקנים בכירים בחוץ". ינקו צפוי לשחק

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק החוץ הערב נגד הפועל באר שבע (20:10, שידור ישיר בספורט1) בתקווה להשיג ניצחון ראשון העונה. שחקנים בקבוצה טענו כי מערך שלושת הבלמים (מרווין פירסמן יחד עם אוראל דגני ורז שלמה) יכול להתאים לקבוצה לאחר הגעתו של הקשר סטפן ספירובסקי. המאמן ניסו אביטן החליט להוריד לספסל את אור אינברום ועומרי אלטמן שאינם משתלבים בשיטה החדשה, בעוד עומר דמארי ומוטי ברשצקי נופו מהסגל בשל הצטרפותם של השחקנים החדשים – החלוץ דמבה קמרה והמגןבלם איאד אבו עביד יחד עם החלמתו של הקשר פרנסיס קיראמה מפציעה.

"בכל משחק יימצאו את עצמם שלושה שחקנים בכירים מחוץ לסגל", הבהירו במועדון, כאשר ההחלטה מי יפתח בין הקורות תתקבל בצהריים כאשר נראה בינתיים כי הסיכוי שאריק ינקו ישחק גבוה יותר מזה של יואב ג'ראפי שמתאושש מפציעה. בקבוצה מצפים ש-1,500 אוהדים אדומים ילוו את הקבוצה למשחק.

מעבר לכך, בהפועל הבהירו כי קיימת שביעות רצון מעבודתו של המאמן, על רקע הדיווחים על ההצעה להארכת חוזהו. איציק ניסנוב: "אנחנו יודעים שהתוצאות לא טובות אבל בטוחים שאביטן יוביל את הקבוצה לדרך הנכונה, נקווה שזה יקרה כבר מעכשיו. אנחנו מרוצים מהעבודה המקצועית שלו".


מייקל אולהה. יצטרף בנובמבר (טוויטר)

בינתיים, בהפועל תל אביב שוחחו אתמול עם חלוץ הרכש המיועד, מייקל אולהה, שיסיים בעוד עשרה ימים את חוזהו בקבוצת סונג נאם בוויטנהאם. הוא צפוי להצטרף לקבוצה בחודש נובמבר כדי שיוכל להצטרף רשמית בחלון ההעברות בחורף (חודש ינואר 2020).


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי