כפי שפורסם בספורט1: אוהד יפצה את בית"ר ב-10,000 שקל

משה חוגג, אלי אוחנה, יוסי בניון
משה חוגג, אלי אוחנה, יוסי בניון | דני מרון

כחלק מהסכם פשרה שהושג באמצעות שחקן העבר רונן פיינגנבוים, האוהד רפי סרוסי, אשר כתב לכאורה דברים קשים נגד השחקן עלי מוחמד, יפצה את המועדון שהסיר בתגובה את התביעה שעמדה על מיליון ש"ח

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1: אוהד בית"ר ירושלים יפצה את המועדון בסכום של 10,000 שקלים ובנוסף יפרסם התנצלות ברשתות החברתיות, זאת כחלק מהסכם פשרה שהושג באמצעות שחקן העבר רונן פיינגנבוים.

הפשרה הושגה לאחר תביעה שהגישה הקבוצה נגד האוהד רפי סרוסי על סך מיליון ש"ח וזאת בעקבות דברים קשים אשר כתב לכאורה נגד שחקן הקבוצה עלי מוחמד. בשבועות האחרונים יזם פיינגנבוים פגישה בין הצדדים, בניסיון לגשר, ואז הגיעו הצדדים להסכם פשרה לפיו האוהד ישלם 10,000 ש"ח ובית"ר תסיר את התביעה נגדו. כעת אישרה בית"ר כי ההסכם בין הצדדים נחתם.

מבית"ר ירושלים נמסר: "הבוקר נחתם הסכם בין בית"ר ירושלים לאחד מאוהדי הקבוצה, אשר התבטא בצורה חריפה כנגד שחקן הקבוצה, עלי מוחמד. הנתבע הודה בכך שפרסם באחת מקבוצות הוואטסאפ של אוהדי בית"ר ירושלים הקלטה פוגענית, בה איים על השחקן ואף על בעלי המועדון, משה חוגג. בעקבות פניותיו החוזרות ונישנות, הודיע היום המועדון כי הסכים לסיים את התביעה, לפנים משורת הדין, בכך שהאוהד יפצה את המועדון ב-10,000 שקלים, ואף יפרסם פוסט התנצלות בעניין.

"יש לציין כי מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים ימשיך בקו הנוקשה שלו בכל הקשור לאנשים אשר בוחרים לפעול בצורה אלימה, הן מילולית והן פיזית, או שיקרא קריאות גזעניות. המועדון לא ייתן לחלק קטן מאוד של אנשים להכתים את ציבור האוהדים הנפלא של הקבוצה, וימשיך להפוך את טדי לחוויית משחק נהדרת עבור משפחות, על הדשא ומחוץ לו".

רפי סרוסי אמר לאחר חתימת ההסכם: "לאחר הודעת המועדון על החתמתו של השחקן עלי מוחמד, פרסמתי באחת מקבוצות הוואטסאפ של אוהדי מועדון הכדורגל בית"ר ירושלים, הקלטה פוגענית הכוללת איומים כלפי השחקן וכלפי בעל המועדון, משה חוגג. אני מתחרט ומתנצל בפני המועדון ובפני מר משה חוגג על הדברים שאמרתי בהקלטה, אני מתנגד נחרצות לגזענות, לאלימות ולאיומים במסגרת ענף הכדורגל ובכלל. להתנהגות מעין זו אין מקום ואיני מתכוון לפעול בצורה זו פעם נוספת. אני מאחל לשחקן ולמועדון בהצלחה".


נחתם הסכם פשרה. משה חוגג (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי