אכזבה בנס ציונה: "האמנו שנשיג יותר משתי נקודות מתוך 15 אפשריות"

גיא בדש
גיא בדש | דני מרון

העולה החדשה קיוותה לגבור על כפ"ס, אך כבר היא עם הפנים קדימה: "אולי נגד מכבי חיפה נזכה בניצחון ראשון". תורג'מן אמר: "מרוצה מהגישה, קמארה? קיבל רגליים קרות וחתם בהפועל ת"א". מחמאות לשחף

(גודל טקסט)

רגשות מעורבים בסקציה נס ציונה לאחר שחילצה אמש (רביעי) נקודה לאחר שסיימה ב-1:1 בדרבי העולות נגד הפועל כפר סבא באצטדיון המושבה. במועדון הסבירו כי ביקשו מתנת ראש השנה ליו"ר החדש דודו עוז שנכנס אתמול לתפקיד ולמרות שלא ניצחה, גם לא הפסידה.

גורם במועדון אמר: "נס ציונה נכנסת לליגת העל בקצב איטי ולמען האמת האמנו שנשיג יותר מאשר שתי נקודות מתוך 15 אפשריות. אולי במשחק הבא באצטדיון המושבה בעוד תשעה ימים נגד מכבי חיפה נוכל לזכות בניצחון ראשון בליגת העל לאחר 51 שנים".

בקבוצה מרוצים מהעובדה שלראשונה כבשו ראשונים והובילו במשחק לאחר מהלך נהדר שהחל אצל עומרי גלזר והסתיים את הרכש ממכבי נתניה אלעד שחף. במועדון מסבירים כי הקשר בן ה-21 הוא כישרון גדול והמאמן עמיר תורג'מן התעקש להחתימו בקיץ בשל הפוטנציאל הטמון בו. במועדון אף טענו כי אם הגול של שחף היה נכבש במשחק של מכבי תל אביב, מכבי חיפה באר שבע או בית"ר ירושלים היו מדברים עליו ללא הפסקה עד ראש השנה.


אם היה במכבי תל אביב, היו מדברים עליו עד ראש השנה. אלעד שחף (דני מרון)

המאמן עמיר תורג'מן אמר: "אני מרוצה מהגישה של השחקנים שדרך הנקודה הזו נעשה עוד צעד אחר צעד ותהליך הבנייה ימשיך בדרך של השגת ניצחונות ונקודות. המשחקים הבאים הם נגד מכבי חיפה ובית"ר ירושלים ויש עוד הרבה עבודה ודרך ארוכה. אנחנו הולכים ומשתפרים ומתחילים להכיר ולהבין את ליגת העל, אני סומך על הקבוצה".

על חלוץ הרכש מוסא מאזו שערך אתמול את הבכורה כמחליף סיפר תורג'מן: "מוסא מאזו לא שיחק מספר חודשים והבאנו אותו לא בהרבה כסף. אנחנו מרוצים מההשתלבות שלו והדרך עוד ארוכה". אגב גם מכבי פתח תקווה ניסתה לרכוש את מאזו ללא הצלחה בשנתיים האחרונות.


"מרוצה מהגישה של השחקנים". עמיר תורג'מן (דני מרון)

עמיר תורג'מן סיפר כי החלוץ הגינאי של הפועל תל אביב דמבה קמארה כבר היה חתום לפני שלושה שבועות בנס ציונה. תורג'מן: "היו לנו שני חלוצים בדרך ועם דמבה קמארה כבר היינו סגורים וברגע האחרון הוא קיבל רגלים קרות ובסוף חתם בהפועל תל אביב".

בתוך כל הצוות המקצועי ממתין להחלמתם של שי אליאס המתאושש ממחלה, ואמור להיות כבש גם מכבי חיפה, כמו שאר הפצועים סהר לוי ושני שחקני הרכש מהמועדון הירוק אופיר מזרחי וסאקו טורה.

אופיר מזרחי במדי מכבי חיפה. יפגוש את האקסית עם נס ציונה? (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי