דמארי מחוץ לסגל הפועל ת"א, בוזגלו לא צפוי לפתוח

מאור בוזגלו, עומר דמארי, אור אינברום
מאור בוזגלו, עומר דמארי, אור אינברום | דני מרון

כשמחאת האוהדים מתרחבת והלחץ לנצח לראשונה העונה גדול מתמיד, בחר אביטן לוותר על החלוץ לקראת בני יהודה (שבת, 19:15 בספורט3). הקשר לא כשיר לגמרי וכנראה יישב על הספסל, דגני ייעדר. 20 אוהדים מחו באימון

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב סיימה היום (שישי) את הכנותיה לקראת "הדרבי הקטן" מחר נגד בני יהודה (19:15, ישיר בספורט3), כשהאמונה במועדון היא שאפשר לצאת לחופשת החג עם ניצחון ראשון העונה בכל המסגרות, חמישה ימים בלבד לאחר ה-3:0 הצורם בבאר שבע.

הבעיה של הפועל תל אביב, פרט ללחץ הגדול שנוצר ומחאת האוהדים המסתמנת נגד ראשי המועדון על התנהלותו, היא שהמאמן ניסו אביטן כנראה ייאלץ להסתדר ללא שלושה משחקניו המרכזיים. כבר פרסמנו מוקדם יותר השבוע על כך שאוראל דגני ומאור בוזגלו בספק לגדול למפגש ובמועדון עדיין ממתינים לתוצאות בדיקות האולטרסאונד של שניהם, אולם השניים שכנראה סובלים ממתיחה בשריר הירך האחורי לא התאמנו מאז המשחק בבאר שבע, כשאליהם מצטרף גם השוער יואב ג'ראפי שלא החלים לחלוטין מהפגיעה באצבע וספק אם ישותף מחר.

למרות זאת, בוזגלו וג'ראפי עשויים להיכלל בסגל והחלטה לגביהם תתקבל בסמוך למשחק, בעוד דגני הפצוע לא יתלבש והוא יישב ביציע לצדו של עומר דמארי, שפעם נוספת נותר מחוץ לסגל מסיבות מקצועיות. את דגני צפוי להחליף בהגנה איאד אבו עביד ובקישור נראה שאור אינברום יפתח במקום בוזגלו, אך גם קיימת האפשרות שדני גרופר ימשיך בהרכב – אף על פי שבאימונים האחרונים מרווין פירסמן תורגל כמגן שמאלי במקומו של גרופר שפתח נגד באר שבע. החלוץ דמבה קמארה מגלה יכולת התקפית טובה באימונים וימשיך בהרכב.


בוזגלו ואינברום. מסתמן שרק אחד מהם ישחק נגד בני יהודה (דני מרון)

במקביל, מחאת אוהדי הפועל תל אביב נגד ההנהלה מתרחבת. מעל 20 אוהדים הגיעו הבוקר למתחם חודורוב למחאה נגד המועדון, השחקנים והמאמן ודרשו למכור את המועדון בהקדם. והכוונה לעשות זאת גם מחר נגד בני יהודה. ביום שני הגיעו מאות אוהדים למגרש בבאר שבע ושלפו דפים לבנים בהם כיתוב נגד ההנהלה וקריאה למכור את המועדון, אך מחר המחאה מתוכננת להתרחב, בעיקר בשערים 4/5, וראשי המועדון כבר העבירו מסר לאוהדים שמחאה היא דבר מובן הנעשה בטעם, אבל לא כשהוא גורם נזקים.

"אוהד יקר, אל תכריח לגרור אותך לבית משפט על מנת לתבוע את הנזקים שיגרמו לקבוצה בשל מעשים לא חוקיים. לא נהסס לשלול מנויים ולהרחיק מתפרעים. אנחנו הבעלים והגענו למועדון מיציעי האוהדים", נכתב על ידי ראשי המועדון בפנייתם לקהל. הבעלים שרון ניסנוב שוחח איתם והבהיר כי נכון לעכשיו אין רוכש רציני למועדון וכשהיה כזה, הוא יקבל את הפועל תל אביב. ניידת משטרה הגיעה למקום ולא נרשמו עימותים מלבד הצעקות וההאשמות כלפי הבעלים.


אוהדי הפועל ת"א. יזכו לראות את ניצחון הבכורה מחר? (דני מרון)

במועדון גם התבשרו כי הבוררות מול החלוץ המשוחרר אחמד עאבד תתקיים בתאריך 07/10 אצל בורר ההתאחדות לכדורגל, אמיר זולטי. אחמד עבד החזיר למועדון את הרכב השכור כפי שהתבקש.

הרכב משוער: אריק ינקו (יואב ג'ראפי), עידן כהן, איאד אבו עביד, רז שלמה, מרווין פירסמן, ניר לקס, עמנואל בואטנג, סטפן ספירובסקי, אור אינברום (דני גרופר), פרנסיס קיירמה (עומרי אלטמן), דמבה קמארה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי