ירדן שועה יחזור לאימונים, בחיפה מעריכים: ייקנס בלבד

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

החלוץ יעמוד בפני ועדת משמעת בשבוע הבא. חיימוב אמור לחזור לפעילות ואם יהיה כשיר גם יקבל את אפודת השוער במשחק נגד נס ציונה בשבוע הבא. פרט לכך בלבול צפוי לשמור על ההרכב שהרשים בניצחון 0:3 על מכבי נתניה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה תחזור היום (שבת) לאימונים לאחר יום מנוחה ותתחיל בהכנות לקראת המשחק בשבת הבאה נגד העולה החדשה סקציה נס ציונה. המאמן מרקו בלבול עשוי להמשיך בהרכב דומה לזה שהביסה במשחק האחרון 0:3 את מכבי נתניה באחד המשחקים הטובים ביותר של הקבוצה תחתיו, להוציא שינוי אחד בלבד – גיא חיימוב יחזור לשער על חשבונו של ג'וש כהן.

השוער צפוי לחזור היום לאימונים מלאים לאחר שבשבת שעברה ספג מכה קשה במשחק מול מכבי תל אביב ואף הוחלף כאשר לאחר שנבדק התברר כי סובל מזעזוע מוח. במועדון יבדקו את השוער ואם יהיה כשיר בריאותית אז חיימוב יחזור לקורות השער. מנגד, הבלם האוסטרלי טרנט סיינסבורי שגם כן נפצע בשבת שעברה ייבדק ועלול להיעדר גם מול נס ציונה.

מי שעוד יחזור היום לאימונים הוא החלוץ ירדן שועה שהושעה מהמשחק מול נס ציונה וגם מהאימון בחמישי לאחר שבילה ערב לפני המשחק מול נתניה. שועה יעמוד לוועדת המשמעת בשבוע הבא וההערכה כי יספוג קנס בלבד.

גיא חיימוב. יחזור לאימונים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי