אוואט: "מגיע לנו רק נקודה", סילבס: "תיקו בטעם של הפסד"

רוני אוואט
רוני אוואט | דני מרון

מאמן מ.ס. אשדוד לאחר ה-1:1 נגד הפועל חיפה: "היה לנו הרבה מזל. ללא ספק המשחק הכי חלש שלנו העונה". מאמן הפועל חיפה על חסרונו של בן בסט: "המועדון לא תלוי בשחקן כזה או אחר". לאלה: "חיכיתי הרבה זמן לכבוש"

(גודל טקסט)

הפועל חיפה ומ.ס. אשדוד נפרדו היום (שבת) ב-1:1 באצטדיון הי"א באשדוד, באחד מהמשחקים המהנים ביותר שנערכו השנה במסגרת ליגת העל, כשלא פחות מ-30 איומים נרשמו מצד שני הצדדים. מהראן לאלה כבש לאחר שנתיים והעלה את האורחים בחיפה ליתרון מוצדק לאחר שליטה כמעט מוחלטת. שובל גוזלן איזן בדקות הסיום וחתם את המשחק עם חלוקת נקודות.

מאמן מ.ס. אשדוד רוני אוואט סיפר את תחושותיו בסיום: "אם להודות באמת, לא היינו שווים היום יותר מנקודה. הפועל חיפה שיחקה הרבה יותר טוב מאיתנו והיה לנו הרבה מזל. זה ללא ספק היה המשחק הכי חלש שלנו מתחילת העונה".

"ברמה המנטלית, אני שמח מאוד שהשחקנים לא ויתרו על המשחק עד השנייה האחרונה, וגם אחרי שהשוויון הושג הם חיפשו את הניצחון". סיכם אוואט את ההתמודדות והתייחס לפתיחת העונה: "אני חושב שאנחנו שווים הרבה יותר נקודות ממה שיש לנו כרגע. אנחנו עם ניצחון אחד וארבע תיקו".

אוואט.
אוואט. "היה לנו הרבה מזל" (אודי ציטיאט)

מן העבר השני, חיים סילבס סיכם את המשחק של קבוצתו: "זה תיקו עם טעם של הפסד. היינו טובים לכל אורך המשחק. במשחקים מן הסוג הזה, כשאתה לא מנצל את השליטה שלך, אתה בדרך כלל נענש" אמר סילבס והוסיף בחיוך: "צריך לבדוק את מידות השערים באצטדיון, כי בעטנו הרבה לקורות".

על הסגל שזימן למשחק, ללא עדן בסט הבהיר: "אני מאמין בכל מי שבסגל שלי. הפועל חיפה לא תלויה בשחקן כזה או אחר". על המגרש, מהארן לאלה גנב את ההצגה עם שער בכורה לאחר שנתיים בהן היה בחוץ: "חיכיתי הרבה מאוד לשער הזה. תמיד האמנתי שאחזור למגרש ואבקיע שערים. אני מאמין בעצמי ועבדתי קשה מאוד בזמן שהייתי בחוץ. אני מקווה שבשבוע הבא ננצח ובאופן אישי אני אמשיך לתת כמה שיותר למועדון".

סילבס חוגג עם לאלה.
סילבס חוגג עם לאלה. "חיכיתי הרבה לשער הזה" (אודי ציטיאט)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי