מסאי דגו: "אני מאוד מאמין בקבוצה ועוד יותר מאמין בעצמי"

מסאי דגו
מסאי דגו | מאור אלקסלסי

המאמן שלח מסר ברור לגבי עתידו בקבוצה אחרי התיקו 2:2 מול הפועל חדרה. מחמאות בקבוצה ללקאו, ריאן שכבש אמר בסיום: "יש לנו סגל מצוין ואני מאמין שבעוד חודש כבש נהיה במקום אחר"

(גודל טקסט)

אופטימיות גדולה בהפועל קריית שמונה לאחר שהשיגו נקודה ראשונה העונה, עם תיקו 2:2 במשחק החוץ נגד הפועל חדרה. במועדון הודו בסיום המשחק על הלחץ הגדול והאווירה המתוחה, ששררה השבוע בשל ההודעה של הבעלים איזי שרצקי על רצונו לעזוב ורצף ההפסדים מתחילת הליגה.

"ההפסדים מתחילת העונה וגם ההודעה של איזי הכניסו לא מעט שחקנים לדיכאון והעבודה השבוע הייתה בעיקר מנטאלית", אמרו גורמים בקריית שמונה. במועדון שיבחו בעיקר את המאמן מסאי דגו, שהמשיך לבצע שינויים בהרכב על מנת למצוא את השחקנים המתאימים ביותר, שיוציאו את הקבוצה מהמשבר. במהלך השבועות האחרונים אף דובר על אפשרות להחליפו, אבל בעקבות התיקו והיכולת הטובה בחלק גדול מדקות המשחק, נראה כי כרגע החלפת המאמן כלל לא על הפרק.

למרות פתיחת העונה הרעה, דגו נשמע נחוש בסיום ואמר: "אני מאוד מאמין בקבוצה שלנו ועוד יותר מאמין בעצמי. אני מקווה שעצרנו את כדור השלג השלילי ונצא אחרי החג לדרך חדשה. נעשה הכל כדי לגרום לאיזי לחזור למגרשים".

איסמעיל ריאן. עלה מהספסל וכבש (עדי אבישי)
איסמעיל ריאן. עלה מהספסל וכבש (עדי אבישי)


איסמעיל ריאן
, שנכנס במחצית השנייה וכבש, אמר בסיום המשחק: "לא הרגשתי טוב בימים האחרונים ובכל מקרה אני תמיד מכבד כל החלטה של מאמן. יש לנו סגל מצוין ואני מאמין בכל השחקנים. אין לי ספק שכבר בעוד חודש נהיה במקום אחר". המגן אורי צעדון שהגיע לפני שבועיים מבני יהודה נפצע במהלך המשחק, אבל בקריית שמונה בטוחים כי יהיה כשיר למשחק הבא מול מ.ס. אשדוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי