בחדרה מאופקים: "מתאים לנו תיקו אחרי כל שני ניצחונות"

דידייה קוגבנייה
דידייה קוגבנייה | מאור אלקסלסי

במועדון מבינים כי הציגו יכולת פחות טובה ומסתפקים בנקודה. אכזבה מקוגבנייה, גוטמן: "הוא חזר מפציעה, אני בטוח שעוד יתרום רבות". גולדנברג: "הייתי מאוכזב מעצמי אחרי ההחמצה"

(גודל טקסט)

רגשות מעורבים בהפועל חדרה, לאחר התיקו 2:2 הביתי נגד קריית שמונה אתמול (שבת). במועדון מאוכזבים לאחר שכבר הובילו 1:2 ואף היו קרובים להגדיל את התוצאה, אך טעות קשה במרכז ההגנה הביאה לשוויון של קריית שמונה, ואף מבינים כי היכולת של שחקני הקבוצה הייתה פחות טובה משני המשחקים האחרונים.

"נכון שציפינו ליותר ואנחנו צריכים לדעת לנצח משחקים כאלה, אבל מתאים לנו תיקו לאחר כל שני ניצחונות", אמרו בחדרה והוסיפו: "אנחנו רואים מגמת שיפור ונקווה שנראה יכולת כזאת גם בשבוע הבא נגד מכבי תל אביב".

הקשר דידייה קוגבנייה, שקיבל הזדמנות בהרכב הפותח ונראה מפוזר, אכזב את ראשי המועדון. המאמן אורי גוטמן התייחס לשחקן הזר שלו ואמר: "הוא חזר מפציעה וזה לא פשוט. זה לא היה המשחק הכי טוב שלו אבל אני בטוח שהוא עוד יתרום רבות להפועל חדרה". לעומתו, המגן חגי גולדנברג שהיה אחד המצטיינים ואף היה יכול לכבוש שער שני העונה אבל החמיץ מקרוב, זכה למחמאות.

קוגבנייה.
קוגבנייה. "לא המשחק הכי טוב שלו" (מאור אלקסלסי)

גולדנברג התייחס להחמצה: "הייתי מאוכזב מעצמי אבל אני מסתכל קדימה". המגן גם התייחס לשחקני הרכש יהב גורפינקל, מוחמד אבו פאני ורועי זיקרי: "אין ספק שרואים את השינוי ואני חושב שכל השלושה מראים זאת על המגרש. נמשיך לעבוד קשה ונקווה להיות טובים יותר במשחק הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי