קונטה השתולל. שחקנים: "היינו בהלם מהגול השני. התפרקנו"

ליוואי גרסיה, אנתוני וארן
ליוואי גרסיה, אנתוני וארן | אריאל שלום

חוגג נכנס לחדר ההלבשה, שידר יציבות ותמך בצוות המקצועי, אבל הקהל מוחה נגד אזולאי ופלומיין ודורש את וארן, גרסיה ספג ביקורת והמגן הצרפתי בעט בציוד רפואי וזעם גם בחדר ההלבשה. בירושלים מפנימים את התבוסה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שש בעיטות למסגרת, ארבעה שערים למכבי תל אביב. זה אולי סיכום לערב העגום של בית"ר ירושלים אתמול (שבת), שהסתיים בתחושות קשות בחדר ההלבשה בעקבות ה-4:0 הביתי לוולדימיר איביץ' ושחקניו.

בשורה התחתונה, אוהדי הקבוצה הגיבו אתמול בשריקות בוז צורמות לחלק מהשחקנים, בהם שלומי אזולאי ופרדי פלומיין. הסיבה: האוהדים דורשים לראות את אנתוני וארן, האיש שהביא את גביע הטוטו לבית וגן, בהרכב. לאחר שריקת הסיום, כמה עשרות עוד המתינו דקות ארוכות גם מחוץ לטדי וקיללו חלק מהשחקנים. מאות אוהדים עזבו את האצטדיון מיד לאחר השער השלישי. כזכור, אתמול הבהיר חוגג למקורביו כי מעמדו של המאמן לא נמצא על הפרק. בבית"ר סבורים שאחרי השבוע הנהדר שעברה הקבוצה עד המשחק, לוי ובניון יביאו את הנקודות ביום ראשון הבא בנתניה.

כדי להבין מה קרה לווארן ואזולאי, עליהם הרחבנו קודם, נתחיל עם מה שקרה לפני המשחק. ביום שישי תרגל רוני לוי את ההרכב שפתח בגביע הטוטו, אבל לשחקנים לא היה ספק שטל בן חיים וגדי קינדה יפתחו בהרכב. לוי תרגל את פלומיין בצד שמאל והתלבט לגבי החוד בין אזולאי לווארן. לאחר ההתלבטות, הוא החליט לשלוח דווקא את פרדי פלומיין לחוד ואת ליוואי גרסיה לקו ימין. בשבועות האחרונים עלו טענות נגד גרסיה על העובדה שבניגוד לקינדה למשל, הוא שחקן קו שאינו שותף למשחק ההגנה. מתברר כי לוי אף העיר לו ולפלומיין באחת האסיפות בעבר.

אתמול, רגע לפני השריקה למחצית, גרסיה השאיר את השומר שלו לבדו כשלא עלה איתו לכדור נגיחה, אפשר לאופואדו לכבוש את שער היתרון של האורחת ובכך שוב גרר ביקורות על התרומה שלו לחלק ההגנתי. פתאום, הדברים של משה חוגג שנכנס לפני המשחק לחדר ההלבשה וניסה לחזק את הביטחון של השחקנים, נשכחו. אחרי המשחק, חוגג שוב נכנס למתחם של השחקנים. הפעם הוא ניסה לעודד.


אופואדו עולה לבדו ומכניע את בית"ר (אריאל שלום)

"כולם פשוט איבדו את הביטחון, היו לחוצים וראו את זה על המגרש. היה לקבוצה סף שבירה נמוך, אחרי הגול השני כולם היו בהלם, פשוט התפרקנו", אמר אחד השחקנים הלילה. גרסיה הוא לא הזר היחיד שספג ביקורת. קונטה שירד אתמול לספסל וספג ביקורת על ההתנהלות שלו במשחק, היה עצבני מהרגיל. אחרי שהוחלף, הוא השליך את תיק העזרה הראשונה שהיה מונח על הספסל ובעט בבקבוק. בסיום שחקנים תיארו כי הוא נראה עצבני והשתולל בחדר ההלבשה, כשהוא זועם גם על הפציעה שעבר.

ואם זה לא מספיק, עוזר המאמן חיים שאבו יעמוד לדין ביום רביעי על דברים שסינן לעבר השופט ונכתבו בדוח השיפוט. אפרופו עבירות התנהגות, המשטרה הודיעה כי לפני המשחק סוכל ניסיון החדרת זיקוקים לאצטדיון. כמו כן, מרשמו ארבעה דוחות בגין שימוש בחומר החשוד כסם מסוכן, 55 משקאות אלכוהול הושמדו והורחקו שלושה אוהדים.


קונטה. פצוע בנוסף לתבוסה הצורבת (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי