באשדוד מודים: "היה משחק לא טוב, אי אפשר להסתמך על המזל"

רוני אוואט
רוני אוואט | דני מרון

בעיר הנמל מרוצים מהעובדה שנותרו ללא הפסד, אבל גם יודעים שיכולת כמו ב-1:1 נגד הפועל חיפה תקשה עליהם להמשיך בריצה: "רדפנו אחריהם, נצטרך לשפר את משחק ההגנה". יחזקאל שוב איכזב, על אף הבישול

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מ.ס. אשדוד סיימה אתמול (שבת) בתיקו 1:1 נגד הפועל חיפה והיא יוצאת לחג ללא הפסד בליגה ובגביע הטוטו. דווקא אחרי עושה קשה בה ניצלה בסוג של נס, העונה הקבוצה של רוני אוואט ומשה אוחיון סופרת כבר 450 דקות ללא הפסד והיא מקווה להמשיך במומנטום גם במחזור הבא, כשתצא לקריית שמונה.

במועדון כמובן לא יכולים שלא להיות מרוצים משחקי פתיחת העונה, אבל הודו: "זה היה משחק לא טוב שלנו, כשרק האופי של חלק מהשחקנים הותיר נקודה בבית. רדפנו אחרי הפועל חיפה ולא בכל משחק נוכל להסתמך על המזל ולקוות שהכדורים של היריבות שלנו יפגעו בקורות ובמשקופים. חובה לשפר את משחק ההגנה וההתקפה כבר בקריית שמונה".

המאמן רוני אוואט אמר בסיום: "סופרים כדורים ברשת ולא ליד. אחד המשחקים הפחות טובים של אשדוד. אנחנו משחקים עם אוריינטציה התקפית ומשלמים על כך מחיר מסוים. לא תמיד נצליח לרדוף אחרי היריב ולהשוות. יש לשחקנים את האופי ההתקפי והנקודה שהשארנו בבית מספקת ולא היכולת שהצגנו ".

אחד השחקנים המאכזבים בקבוצה הוא הקשר שגיב יחזקאל, שמשחק ללא ביטחון וההחמצה שלו באחד על אחד לפני הסיום מעידה על כך. בצוות המקצועי זיהו את הבעיה אצל השחקן ובאימוני ההכנה למשחק עבדו אישית מולו על מנת לשפר את יכולת ההבקעה. הוא אמנם לא מגלה את אותה יכולת מהעונה שעברה, אך יש לציין כי הוא בישל אתמול את שער השוויון לשובל גוזלן, שכבש שער בכורה בליגה במדי אשדוד.

שובל גוזלן. חגג שער בכורה בליגה (אודי ציטיאט)
שובל גוזלן. חגג שער בכורה בליגה במדי אשדוד (אודי ציטיאט)

בקבוצה ינסו לשפר את משחק ההגנה, שאתמול על פי אנשי המועדון היה חלש. עמדות המגנים מצריכות שיפור ולולא רועי משפתי התוצאה הייתה יכולה להסתיים אחרת. המאמן רוני אוואט, שמבקש להפוך את אשדוד לקבוצה שהיריב רודף אחריה, מתקשה לעשות זאת וסופגת שערים באופן קבוע. בכל שלושת המשחקים האחרונים היא נקלעה לפיגור והצליחה להשוות, מה שמראה על החולשה ההגנתית, אך גם על האופי החזק של הקבוצה. השחקנים המחליפים פיראס אבו עאקל, יעקב בריהון ושובל גוזלן זכו למחמאות על השינוי שהובילו במהלך המשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי