יואב כץ התפלא: "מוזר שאף שחקן שלנו לא זומן לנבחרת"

יואב כץ
יואב כץ | דני מרון

בהפועל חיפה הופתעו מכך שאנדי הרצוג לא כלל אף שחקן של הקבוצה בסגל לקראת אוסטריה ולטביה: "לווהבה, קפילוטו או סרדל יש מקום שם", אמר הבעלים. ורמוט ובן בסט יחזרו לסגל נגד ב"ש, התלבטות בין הקשר לזמיר בהרכב

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה ממשיכה להתכונן למשחק נגד הפועל באר שבע בשבת הקרובה ובמועדון הביעו שביעות רצון מהיכולת שהציגה הקבוצה נגד מ.ס. אשדוד במחזור האחרון, כאשר לדעת רבים המשחק היה מהטובים של הקבוצה העונה למרות תוצאת התיקו בסיום ובקבוצה מקויים להמשיך ביכולת דומה במפגש עם החבורה של ברק בכר.

חיים סילבס צפוי להמשיך במערך של שלושה בלמים ואינו מתכוון לבצע שינויים משמעותיים במרכז השדה. ההתלבטות הינה בין נס זמיר לגילי ורמוט, שחוזר לסגל אחרי שנעדר נגד אשדוד עקב מחלה. גם עדן בן בסט יחזור לסגל, לאחר שהושעה בגלל עבירת המשמעת במשחק נגד חדרה שבוע לפני כן.

בינתיים, במועדון הופתעו אתמול (רביעי) מרשימת המוזמנים של אנדי הרצוג לסגל הנבחרת לקראת המפגשים עם אוסטריה ולטביה, לאחר שלא נכלל בה שום נציג של האדומים-שחורים. בהפועל חיפה היו סבורים כי העובדה שהקבוצה ספגה רק שלושה שערים מתחילת הליגה, תביא לזימון של נציג אחד מהחלק ההגנתי. הבעלים יואב כץ התייחס לכך ואמר: "מוזר לי שאין שם שום שחקן שלנו. בעיניי יש מקום בנבחרת לווהבה, קפילוטו או סרדל. גם דור מלול יכול להיות שם".

בן והבה. יש לו מקום בנבחרת? (מאור אלקסלסי)
בן והבה. יש לו מקום בנבחרת? (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי