שועה ישוב לסגל מכבי חיפה: "הוא חייב לצאת לדרך חדשה"

ירדן שועה
ירדן שועה | מאור אלקסלסי

החלוץ עשוי לשחק בשבת נגד נס ציונה (18:45, ישיר בספורט3) לאחר שעמד לוועדת משמעת ונקנס: "הוא למד את הלקח", אמרו בקבוצה. חיימוב התאושש מזעזוע המוח ויפתח בהרכב, פרט לכך לא צפויים שינויים ב-11

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

מכבי חיפה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק מול סקציה נס ציונה (שבת, 18:45, ישיר בספורט3), ובמועדון מקווים לצאת לפגרת הנבחרת עם ניצחון שני ברציפות, שיוסיף לביטחון הרב וישאיר את הקבוצה חזק במאבקי הצמרת. מעבר לכך, הירוקים מהכרמל רוצים להמשיך ולהציג יכולת טובה כמו בניצחון האחרון 0:3 על מכבי נתניה.

מבחינת מקצועית, נראה כי המאמן מרקו בלבול צפוי להמשיך בהרכב דומה לזה שפתח מול היהלומים, כאשר השינוי היחיד צפוי להיות בשער, כשגיא חיימוב יחזור להרכב על חשבונו של ג'וש כהן. מי שייעדר בקרב מול העולה החדשה הוא הבלם האוסטרלי טרנט סיינסבורי, שעדיין פצוע מאז המשחק מול מכבי תל אביב ובמועדון הוחלט שלא לסכנו בשבת הקרובה.

מעבר לכך, החלוץ ירדן שועה, שהושעה מהמשחק מול נתניה, יחזור לסגל ככל הנראה על חשבונו של איקוום אוטין. שועה עמד אתמול (רביעי) בפני ועדת המשמעת ונקנס ב-8,000 שקלים בעקבות הבילוי שלו ערב המשחק מול מכבי נתניה. בוועדה נכחו  איש המועדון, נציגי ארגון השחקנים וגם קפטן הקבוצה נטע לביא.

גיא חיימוב. צפוי לחזור ל-11 של מרקו בלבול (מאור אלקסלסי)
חיימוב. התאושש מזעזוע המוח וישוב להרכב (מאור אלקסלסי)

בחיפה סיפרו כי השיחה בין הצדדים הייתה קצרה כאשר עוד קודם לכן, הביע שועה התנצלות על התנהלותו ואף ערך שיחה אישית עם בלבול. גם במהלך ועדת המשמעת הוסבר לשחקן כי עבירת משמעת נוספת כבר לא תתקבל. גורם במועדון אמר כי: "אנחנו מקווים ששועה למד את הלקח. הוא חייב לצאת לדרך חדשה, זה תלוי בו". אגב, עוד קודם לכן נודע כי גם מספר שחקנים זרים שוחחו עם שועה וביקשו ממנו לשנות את הגישה שלו מחוץ לכר הדשא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי