סילבס: "הקשר שלי עם עדן נהדר. ניתן פייט אמיתי לב"ש"

חיים סילבס
חיים סילבס | עומרי שטיין

הפועל חיפה רוצה לחזור לנצח כשתפגוש בשבת את הקבוצה של בכר (20:25, ספורט4), המאמן במסיבת העיתונאים: "אם נעשה דברים כמו שצריך - נוכל לנצח". על החלוץ שצפוי לחזור לסגל: "לקח את העונש למקומות טובים"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

לאחר שני משחקים ללא ניצחון, הפועל חיפה של חיים סילבס תקווה לחזור למסלול דווקא במשחק הקשה נגד הפועל באר שבע ביום שבת (20:25, שידור ישיר בספורט4), כאשר היריבה טרם הפסידה העונה. למרות זאת, המאמן גילה אופטימיות במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. מעבר לכך, סילבס דיבר על גילי ורמוט ועדן בן בסט שצפויים לחזור לסגל הקבוצה ואישר שהיחסים שלו עם החלוץ נפלאים.

סילבס אמר בפתח דבריו: "כל משחק עבורנו הוא הזדמנות חדשה לשמח את האוהדים ולהתקרב אל עבר המטרה שלנו. הפועל באר שבע לא צריכה שאני אפרגן לה, זה מועדון אדיר עם קהל גדול. קבוצה שלקחה שלוש אליפויות בארבע שנים ויש לה גם מאמן נהדר. מבחינתי, היא גם מועמדת ודאית לאליפות העונה ומחכה לנו קרב לא פשוט. אנחנו אומנם לא אלופים, אבל אנחנו לא פראירים וניתן פייט אמיתי כדי להשאיר את הנקודות אצלנו".

להנחיל הפסד ראשון להפועל באר שבע: "אני לא מסתכל על זה שהם עוד לא הפסידו. אנחנו מתכוננים מקצועית , זו קבוצה ששינתה את פניה הקיץ. הם  יגיעו למשחק עם הרבה ביטחון ויהיה לנו קרב לא פשוט וכך גם להם. אם נעשה דברים כמו שאני חושב שצריך לעשות אז נוכל לנצח אותם. גם אשדוד הייתה בלתי מנוצחת אבל הצגנו משחק מצוין ואומנם לא ניצחנו אבל שיחקנו מצוין. למדנו טוב מאוד את באר שבע".


סילבס חוגג עם שחקני הפועל חיפה. אופטימיות לקראת הפועל ב"ש (אודי ציטיאט)

על נייג'ל האסלביינק: "נתכונן לכל שחקני מפתח וגם הוא אחד כזה, נצטרך להקשות עליהם. אבל בבאר שבע יש מספר שחקנים טובים שגם אימנתי בעבר כמו לואי טאהא ועדן שמיר".

על הקשר פרנסיסקו ג'וניור: "אנחנו כל הזמן רוצים שכולם יהיו איתנו ומצד שני הקונספט שבנינו בהפועל חיפה הוא שגם אם חסרים שחקנים דומיננטיים –  אז יש שחקנים אחרים. ג'וניור היה חסר מול בית"ר ירושלים וניצחנו אבל אני רוצה תמיד את השחקנים לצידנו".

על חזרתם של ורמוט ובן בסט: "מדובר בשחקנים מאוד משמעותיים. בעונת כדורגל יש עליות וירידות והתרומה של השניים תהיה משמעותית. כרגע הם מתאמנים נהדר ויש מאבק גדול על הסגל ועל ההרכב. אם השחקנים ידחפו אחד את השני אז גם התוצאות שלנו יהיו יותר טובות. אני מאמין שהשניים ישחקו, אולי אפילו בשבת הקרובה. אין קשר לתקרית זו או אחרת לתוצאות האחרונות".

עדן בן בסט. "קשר עמוק וחזק" (מאור אלקסלסי)

הקשר עם בן בסט: "אני חושב שהקשר שלי עם עדן הוא קשר עמוק וחזק וגם עם אשתי יש עליות וירידות במערכת יחסים וכולם יכולים לכעוס. עדן מתאמן נהדר ואנחנו לומדים את הסיטואציה ולמרות העונש שקיבל והתחושה שקצת העיבה ואני חושב שעדן לקח את זה למקומות טובים ועדן בדרך הנכונה ולפעמים עושים טעויות אבל החוכמה לדעת לצאת מזה ועדן עושה זאת. עדן הגיע עם המון ציפיות וזה יוצר לחץ ואני פה כדי להוריד את הלחץ ואני בטוח שהוא ייעשה את העבודה".

השיפור של לירן סרדל: "אני לא מופתע משום דבר. כאשר הגעתי לפה וראיתי את ההתמודדות שלו והגישה שלו, הוא פתח כמעט בכל המשחקים והוא מהווה DNA של המועדון. אנחנו שמחים שהוא כשחקן בית אחד הסמלים של המועדון. גם האופי שיש לו הוא אופי מיוחד של שחקן נחוש ומחויב והוא ימשיך להימדד על פי היכולת".

לירן סרדל. במועדון גאים בו (מאור אלקסלסי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי