בכפ"ס קיבלו תיאבון: "אם חדרה הצליחה, למה שאנחנו לא?"

שחקני הפועל כפר סבא חוגגים
שחקני הפועל כפר סבא חוגגים | דני מרון

ניצחון שני לקבוצה של אופיר חיים: "ניצחנו את בני יהודה בכלים שלה". מחמאות לקוקו, שלח ורוצ'ט שאמר: "בתחילת העונה שיחקנו טוב ויצאנו עם מחמאות ולא עם הנקודות". המאמן שוחח עם צעירי והוחלט על חזרתו לרוטציה

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא והמאמן אופיר חיים המשיכו אמש (ראשון) את פתיחת העונה הדי טובה שלהם, כשגברו 0:1 על בני יהודה באצטדיון המושבה וצברו ניצחון שני העונה בליגה, שהעלה אותם, לפחות זמנית, למקום השישי בטבלה. "ניצחנו את בני יהודה בכלים שלה", התגאו בשרון, "נתנו להם להיות אלה שיוזמים, ואנחנו יצאנו למתפרצות. המחצית הראשונה שלנו הייתה טובה ויכולנו לכבוש בה עוד שער או שניים".

גם השחקנים, שחגגו בסיום בחדר ההלבשה יצאו מרוצים מאוד וקיבלו תיאבון בעקבות הניצחון: "אפשר לעלות למקומות גבוהים יותר בטבלה – אם חדרה עשו עונה כזאת כמו בעונה שעברה, למה אנחנו לא?". בקבוצה החמיאו לחלוץ בנג'מין קוקו, שאמנם שוב לא כבש, אבל הראה הרבה לחימה: "מסכן, הכדור לא נכנס לו, אבל הוא עבד המון במגרש וכשהוא יכבוש את הראשון הוא יהיה אפילו יותר טוב". גם בובקר טראורה, אדריאן רוצ'ט וטום שלח זכו למחמאות.

"אלו שלוש נקודות שהיינו חייבים אותן כמו אוויר לנשימה כדי לברוח מהתחתית", אמר בסיום הקשר אדריאן רוצ'ט שהיה מעורב בשער הניצחון, "כולם חשבו שכולם הבקיעו וחגגנו כמה שחקנים. אני נגעתי בכדור, אבל זה נראה לי פגע אחרי זה בבלם שלהם. העיקר שהכדור נכנס", התבדח הקשר בסיום אחרי שהשער ניתן לאליסון דוס סנטוס, בלם בני יהודה.


חיים. כפ"ס מתחילה לפנטז אחרי ניצחונה השני העונה (מאור אלקסלסי)

על היכולת: "טיפה נלחצנו ואיבדנו מלא כדורים, בעיקר במחצית השנייה. היה משחק מאוד מפוזר, פתוח מבחינתנו והם הגיעו ללא מעט מצבים, אבל העיקר שלוש הנקודות. בתחילת העונה שיחקנו יפה ויצאנו עם המחמאות ולא עם הנקודות – עכשיו אנחנו שמחים על הנקודות ונתקן את היכולת את המשחק הבא".

מי שחזר אתמול לרוטציה של אופיר חיים הוא הקשר לירוי צעירי, ששוחח עם המאמן ובתום השיחה הוחלט כי הקשר, שכבר היה רגל וחצי מחוץ לקבוצה, יחזור לתוכניות.

אצל העולה החדשה ינצלו את פגרת הנבחרות כדי לערוך משחק אימון ביום שישי מול מכבי נתניה, משחק אשר יתקיים אצל האורחת ויאפשר למאמן אופיר חיים לתרגל מערכים נוספים.


רוצ'ט. שחקן הרכש נכנס לעניינים (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי