"יש הרבה בעיות כרגע בבני יהודה, הקבוצה לא מתפקדת"

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | עדי אבישי

אווירה קשה במועדון הכתום ביום שאחרי הפסד הבכורה אותו הנחילה הפועל כפר סבא. יוסי אבוקסיס: "משחק רע מאוד שלנו מכל הבחינות, ככה מפסידים". דור כוכב: "אנחנו צריכים להחזיר לנו את הביטחון"

(גודל טקסט)

כיאה לתקופה האחרונה, בני יהודה הציגה אתמול (ראשון) משחק חלש נוסף, אך הפעם היכולת הרעה של הכתומים עלתה להם בהפסד הבכורה העונה, כאשר הפועל כפר סבא יצאה מאצטדיון בלומפילד עם 0:1 משער עצמי של הבלם אליסון דוס סנטוס.

השחקנים בכתום נראו אנמיים מאוד על כר הדשא, כשמה שבלט במיוחד הוא חוסר היכולת של החוד הקדמי לבוא לידי ביטוי ולייצר מצבי הבקעה. "יש לנו כרגע בעיות רבות", אמר גורם במועדון לספורט1, "זה נראה רע מאוד, גם בהגנה וגם בהתקפה. הקבוצה פשוט לא מתפקדת".

מחזיקת הגביע חסרה אמש את השוער הליטאי אמיליוס זובאס, שסובל מקרע במפשעה וייעדר כשלושה שבועות, ביחד עם המגן דור אלו, שסובל מזה זמן מכאבים בברכו וקיבל מנוחה.

הפסד בכורה העונה לאבוקסיס.
הפסד בכורה העונה לאבוקסיס. "משחק רע מאוד שלנו מכל הבחינות" (אודי ציטיאט)

המאמן יוסי אבוקסיס, שנראה מתוסכל מאוד בסיום המשחק, עדיין מחפש פתרונות התקפיים וכמו במשחקים האחרונים, בשלב זה הוא טרם מצא את ההרכב הנכון, ובמיוחד את הציוות הנכון בחלק ההתקפי.

אבוקסיס אמר בסיום: "משחק רע מאוד שלנו מכל הבחינות – הגנתית והתקפית. הגענו לשניים-שלושה מצבים טובים ולא הצלחנו לכבוש. היום לנו הזדמנויות טובות להגביה כדורים לרחבה, אבל לא היינו מדויקים בכלל וככה מפסידים משחק"

"לא היינו חדים ולא תכליתיים בחלק הקדמי, אבל זה לא סוף העולם מבחינתנו", אמר החלוץ דור כוכב בסיום, לאחר שנכנס כמחליף ורשם בכורה מחודשת בליגת העל. "סך הכל מדובר במחזור השישי, התחלנו את העונה בקצב צבירת נקודות טוב וגם אחרי יום כזה נדע להרים את הראש, לתקן את מה שצריך לתקן ולהמשיך קדימה".

ברק אברמוב. יחזק את הקבוצה בחלון ההעברות? (אודי ציטיאט)
ברק אברמוב. יחזק את הקבוצה בחלון ההעברות? (אודי ציטיאט)

התפתחות המשחק: "לא חושב שהיינו צריכים לעשות את הדברים אחרת. אנחנו צריכים להחזיר לעצמנו את הביטחון עם ניצחון ביכולת טובה. מטבע הדברים, הביטחון קצת יורד כשהיכולת פחות טובה, אבל זה בסדר, אנחנו נרים את עצמנו ונבוא אחרי הפגרה למשחק הבא בשיא המוכנות. הצוות יכין אותנו טוב ונעשה נעשה את המקסימום כדי לנצח".

משחק החוץ מול מכבי חיפה במחזור הבא: "כל משחק לגופו. מכבי חיפה נמצאת בתקופה טובה, אבל גם אנחנו קבוצה לא רעה, עם הרבה יכולות ואיכויות וצוות מצוין. אנחנו נדע להתכונן בהתאם וניתן את כל מה שאנחנו יכולים כדי לנצח את המשחק".

הקריאות הגזעניות שהופנו לכאורה לכיוונו של בנג'מין קוקו, שחקנה של הפועל כפ"ס: "אני לא שמעתי שום קריאות. באופן אישי, אני מעדיף לא להתייחס לזה, אבל כמובן שגם אצלנו יש שחקנים מארצות שונות והעלי מוצא שונה. אנחנו דוגלים בכבוד לכולם. זה הבסיס – לכבד ולהיות בני אדם. אני לא שמעתי משהו חריג, אבל אם כן, אז יש מי שיטפל".

בנג'מין קוקו. ספג לכאורה קריאות גזעניות (מאור אלקסלסי)
בנג'מין קוקו. ספג לכאורה קריאות גזעניות (מאור אלקסלסי)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי