בית"ר ירושלים הודיעה לז'אורז'יניו: החוזה מבוטל, אתה משוחרר

ז'אורז'יניו
ז'אורז'יניו | דני מרון

השחקן נועד עם אלי אוחנה וקיבל הודעה כי אינו חלק מהקבוצה ועליו להחזיר את מפתחות הדירה ואת הרכב. במועדון טוענים: "הפר את ההסכם בכך שלא מצא קבוצה". הברזילאי מתכוון לפנות להליך משפטי

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

קשר בית"ר ירושלים ז'אורז'יניו קיבל היום (שני) הודעה על שחרורו וביטול ההסכם עם בית"ר ירושלים. ז'אורז'יניו הגיע היום לפגישה במתחם האימונים על אלי אוחנה, ושם הודיע לו האחרון כי החוזה שלו בקבוצה מבוטל, ובנוסף עליו להחזיר את הרכב ואת המפתח לדירה שברשותו.

לז'אורז'יניו יש חוזה בבקרה עד תום העונה, אך בבית"ר טוענים כי החוזה שלו מבוטל בטענה שלא עמד בהסכם ולא באמת ניסה למצוא קבוצה וזאת לאחר שידע כי אינו נמצא בתוכניות של רוני לוי. יש לציין כי לשחקן ניתן מסכם חתום על ידי אוחנה המשקף את רוח הדברים.

אז מה ההשלכות? מבחינת המועדון החוזה בטל וכעת הם לא מתכוונים לאפשר לו לקחת בכל פעילויות הקבוצה, כולל הגעה לאימונים בחדר הכושר כפי שעשה עד כה. בצד של הברזילאי טוענים כמובן כי מדובר בהפרת הסכם ומתכוונים לשקול בפתיחה בהליך משפטי או בבוררות על מנת לקבל את הזכר.


סיים את דרכו בבית"ר ירושלים. ז'אורז'יניו (דני מרון)

כזכור פורסם כאן לפני מספר שבועות כי בסביבתו של השחקן, החלו בבדיקה לצורך בוררות, אך החליטו להמתין עד שתתקבל החלטה סופית מצד המועדון. גורם במועדון ציין: "ז'אורז'יניו שיחק שישה משחקים בשנתיים האחרונות לא תרם מקצועית, אבל בעיקר לא עשה הכל כדי למצוא קבוצה חדשה, כעת מבחינתו המשמעותית היא ברורה, ההסכם בטל ומבוטל".

בתוך כך בית"ר ירושלים הודיעה על מינויו של שמוליק חנין מונה למנהל המקצועי של מחלקת הנוער של הקבוצה ויחליף את חנן אזולאי. חנין עבד למעלה ל-12 שנים במחלקת הנוער של מכבי חיפה, ואף היה לתקופה קצרה חלק ממחלקת הנוער של הפועל תל אביב והפועל אשקלון.

שמוליק חנין, אלי אוחנה ותומר כרמל (בית"ר ירושלים, רשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי