עידו לוי: "אנחנו סופגים יותר מדי, זה לא יכול להימשך ככה"

עידו לוי
עידו לוי | דני מרון

למרות שכבש נגד הפועל ת"א, הבלם דיבר על אכזבה מהחלק האחורי בתוכנית הספורט של רדיו 103FM: "אנחנו די חצויים מהמשחק הזה, אני מעדיף לשחק כדורגל מגעיל ולנצח". הרחקתו של קורצקי: "אני יכול להבין אותו"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה עדיין לא הצליחה לברוח מהתחתית, הקבוצה מהשרון אמנם חילצה נקודה ב-2:2 נגד הפועל תל אביב באצטדיון המושבה, אך רשמה משחק רביעי ללא ניצחון בליגת העל בתום שישה מחזורים. עידו לוי שכבש את שער היתרון הזמני של הפועל רעננה, התראיין הערב (שני) בתוכנית הספורט של רדיו 103FM ודיבר על התוצאה נגד האדומים, האכזבה ממשחק ההגנה והרחקתו של מנחם קורצקי.

עידו לוי דיבר על התיקו נגד הפועל תל אביב: "אנחנו די חצויים מהמשחק הזה, היה יכול להיות הרבה יותר גרוע, אך גם היה יכול להיות הרבה יותר טוב, הגענו למצבים שהיו יכולים להפוך את התוצאה והבעיה שלנו שאנחנו סופגים יותר מדי שערים, זה לא יכול להמשיך ככה, אנחנו חייבים לעשות סטופ לדבר הזה. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד בוודאו ולתרגל דברים בשטח, אני לא יכול להצביע על גורם אחד ספציפי".

אשר אלון אמר שהוא רוצה כדורגל התקפי: "מצד אחד אני יכול להבין אותו, אבל מצד שני אנחנו צריכים להביא תוצאות, חשוב להביא איזון בשני הפרמטרים. אנחנו בתור שחקנים אנחנו רוצים לנצח ולהביא פרנסה. אם כל הכבוד שאנשים רוצים לשפר שנשחק יותר התקפי, חשוב לנו להביא תוצאות. גם מועדון גדול כמו הפועל תל אביב היה שמח להביא תוצאות ולשחק כדורגל מגעיל".


עידו לוי כבש את שער היתרון נגד הפועל ת"א, אך חושב רק על הצד ההגנתי (אודי ציטיאט)

האם ההרחקה של מנחם קורצקי פגעה בכם: "אנחנו כבר מכירים את מנחם לטוב ולרע. יש לו אמוציות, הוא חי את המשחק ואנחנו יודעים לקבל את זה ולכן זה לא משפיע לרעה, להיפך. אני גם יכול להבין אותו, הוא היה מאוכזב מהפנדל ששרק. גם נגד חדרה קופחנו וכבר זו טעות אחרי טעות. אני מקווה שזה יתאזן בהמשך".

אם אסף צור נחשב לשוער הטוב בישראל: "אני לא יודע אם הכי טוב, מוקדם לומר, יש לו פוטנציאל מאוד גדול, אבל הוא כמו כולנו ספגנו שערים, גם אני בתור בלם זה לא כיף וגם אחרי שכבשתי זה פחות מעניין אותי וכפי שאמרתי קודם חשוב לשפר את משחק ההגנה".


"לאסף צור יש פוטנציאל מאוד גדול" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי