דגו: "העונה הזו תעלה לי בהתקף לב – מאמנים מחכים למעידה"

רוני אוואט, מסאי דגו
רוני אוואט, מסאי דגו | מאור אלקסלסי

מאמן ק"ש נשם לרווחה לאחר ה-0:2 הסוער על אשדוד: "החצי השני היה פשוט הזוי - מקדיש את הניצחון לאיזי שהאמין בי לאורך כל הדרך". המחזור הבא: "ב"ש הקבוצה הכי טובה בארץ". אוואט: "לא אדבר על שיפוט"

(גודל טקסט)

זה לקח לא מעט זמן, אך קריית שמונה רשמה הערב (שני) את ניצחון הבכורה שלה במשחק רב אירועים שנעל את המחזור השישי בליגת העל. הקבוצה של מסאי דגו, שהגיע להתמודדות עם החרב על הצוואר, גברה 0:2 על מ.ס אשדוד – שהפסידה לראשונה. גיל כהן (12), גל שיש (64) ואמיר בן שמעון (88) הורחקו, דיניז (13) ואדני (22) הנחילו הפסד ראשון לאורחת – לה נפסל שער. ה-VAR כיכב.

מסאי דגו אמר בסיום: "העונה הזו תעלה לי בסוף בהתקף לב. מה שהיה פה במחצית השנייה זה הזוי. לא להאמין. היינו ב-0:2 מול עשרה שחקנים – הייתי בטוח שיהיה לנו הרבה יותר קל. לא הבקענו את השלישי ואז ספגנו כרטיס אדום והכל השתנה".

דגו הוסיף: "תמיד אמרתי שיש לנו קבוצה טובה והאמנתי בזה. פתחנו את המשחק אגרסיבי וטוב, עכשיו נצא לפגרת יום כיפור ונבקש סליחה ממי שצריך – בעיקר מהקהל שלנו שסבל מאיתנו העונה. המשחק הבא שלנו הוא בבאר שבע, יהיה קשה מאוד ונשתדל להגיע מוכנים. אני מאמין בכדורגל קבוצתי ומהבחינה הזו – באר שבע היא הקבוצה הכי טובה בארץ היום".


שחקני קריית שמונה לאחר ניצחון הבכורה בעונת 2019/20 (מאור אלקסלסי)

מעמדו המעורער: "כל האנשים שמכירים אותי יודעים שכל עוד אני במקום עבודה, אתן תמיד 200 אחוז. ניתקתי את עצמי מרעשי הרקע ומהדיבורים. אני מאמין בקבוצה שלי וגם בעצמי, מאוד. בישראל מאמן כדורגל תמיד נמצא בסכנה – אחרים מחכים למעידה בשביל להיכנס. עשינו שינוי בראש וראיתי היום קבוצה מחויבת".

לסיום, דגו הנרגש בחר להקדיש את הניצחון לבעלי קריית שמונה: "הניצחון הזה מוקדש לאיזי שרצקי, שהאמין בי מהרגע הראשון והעניק לי את כל הכלים להצליח. אני באמת מעריך אותו ואוהב אותו מאוד והניצחון הזה מוקדש לו".

קשר ק"ש איסמעיל ריאן הודה: "עברנו תקופה מאוד קשה. סבלנו בחודש האחרון. עצרנו את כדור השלג. באנו הערב במטרה אחת – לנצח ולהתחיל את העונה הזו. עבדנו קשה מאוד השבוע, כולנו, והבטחתי לחברים של שננצח. הבאתי לשחקנים דרייב ואני שמח שעשינו את זה. לקחנו שלוש נקודות ראשונות ומגיע כל הכבוד לכולם."


יכול לחייך. מסאי דגו (מאור אלקסלסי)

על מעמדו של המעורער של דגו: "מסאי איתנו מתחילת העונה, כולנו היינו בסירה הזו ולא רק הוא אשם במצב שהיה. סבלנו ממש בחודש האחרון. אני שמח שאנחנו מתחילים לצבור נקודות. אנחנו שומעים את הרעשים, אבל לא מתייחסים לזה. ננוח ביום כיפור ואחר כך נתכונן למשחק הקשה נגד באר שבע".

המאמן המפסיד רוני אוואט סיכם: "אני לא מתכוון להתייחס לשיפוט ואין בכוונתי להתחיל לתרץ. לא שיחקנו טוב, פתחנו את המשחק בצורה מהוססת ולא בצורה בה רצינו. עשינו הכנה טובה וידענו שזה משחק משמעותי, אבל היינו צריכים לרדוף אחרי קריית שמונה ולא פשוט לעשות את זה בעשרה שחקנים. יחד עם זאת, אני גאה בבחורים שגם בחיסרון מספרי הגיעו למצבים וגרמו לכך שקריית שמונה תסיים בתשעה שחקנים כתוצאה מפעולות של כדורגל".

על כך שאשדוד נוצחה לראשונה העונה בליגת העל: "לא רצינו שזה יקרה, ניצחון היה יכול להעיף אותנו קדימה לעבר המטרות והשאיפות שלנו. הפסדנו ועכשיו נצטרך לדעת לתקן במשחק הבא ולהחזיר את הנקודות בעתיד".

על יאקוב סילבסטר שנכנס בדקה ה-75 לבכורה שלו באשדוד: "הוא הגיע אחרי תקופה של חמישה חודשים מאז משחקו האחרון בבני יהודה, הוא לא מוכן וידענו שנצטרך לשלב אותו בהדרגה. יש עכשיו פגרת נבחרת וזה יעזור לו. ככל שהזמן יעבור, הוא ירגיש טוב יותר ויוכל לשחק הרבה יותר. בשלב הזה, אנחנו לא רוצים לסכן אותו בפציעה ממושכת". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי