אביו של אוחיון במונולוג כואב: "מה אני מבקש? רק שיעמוד על הרגליים"

חביב אוחיון
חביב אוחיון | דני מרון

מוטי, אביו של שוער הפועל חדרה, שוחח לראשונה עם בנו בבית החולים ולאחר מכן סיפר לספורט1 בכאב: "הוא רצה שזאת תהיה עונת הפריצה שלו. לא חושבים כרגע על חזרה למגרשים. מקווה שמישהו יפצה אותו על טוב הלב שלו"

(גודל טקסט)

הבשורה הקשה שקיבלו בהפועל חדרה בנוגע לחביב אוחיון מעסיקה כל היממה האחרונה את ראשי המועדון, אבל מעבר לסיפור הקשה של פציעת השוער שנמצא בתהליך של שיפור והאמין כי הוא מסוגל לפרוץ עוד העונה במדי המועדון, נמצאת משפחתו שמלווה אותו כל העת בבית החולים. אוחיון נותח במשך חמש שעות וחצי במרכז הרפואי "אסף הרופא", אבל בסביבתו לא ממש מדברים על חזרה למגרשים אלא עסוקים בשאלה הגדולה – מתי הוא יחזור לעמוד על הרגליים.

אביו, שחקן העבר מוטי אוחיון, התראיין הבוקר לספורט1. במונולוג כואב, הוא משחזר את הרגעים הקשים שעברו עליו החל מאתמול ועד הבוקר, אז לראשונה פקח בנו את עיניו ודיבר איתו.

"לא זזתי מהמיטה שלו כל הלילה, אישית, קשה לי מאוד לתפקד", אמר אוחיון, תוך שהוא ממרר בבכי. "אנחנו במצב של חוסר ודאות, אז נצטרך לחרוק שיניים ולהמתין שהתקופה הרעה הזאת תעבור. בתקופה האחרונה חביב עשה שינוי מנטלי והגביר את קצב האימונים שלו בצורה מדהימה. אף פעם לא ראיתי אותו בכזה כושר, הוא כל כך רצה שזו תהיה עונת הפריצה שלו. קריירה באה וקריירה נגמרת, אבל אני בסך הכל רוצה לראות את הבן שלי על הרגליים.


"קריירה באה וקריירה נגמרת, אבל אני בסה"כ לראות את הבן שלי על הרגליים" (לירון מולדובן)

"חביב נוסע כל יום שישי לאימון כוח בים, לפני האימון המסכם של הפועל חדרה", המשיך אוחיון, "משם הוא ממשיך לאימון הבוקר. אתמול הוא יצא מוקדם לחוף לעוד אימון כוח ולפי מה שהבנתי הוא החליק במדרגות על אזור הצוואר. צריך להבין שבהתחלה הוא לא חשב שהמצב כזה חמור. אבל אחרי שהכאבים התגברו החברים שלו הזמינו לו אמבולנס. משם הוא הובהל לאסף הרופא. מיטב המנתחים כאן טיפלו בו. אני לא ממש יכול לתאר את השעות הקשות שעברו עלינו. המתח הזה, זה דבר בלתי נסבל".

עוד אמר אביו של השוער הצעיר: "אנחנו לא חושבים כרגע על חזרה שלו למגרשים, רק שיעמוד על הרגלים. מה אני מבקש? אני רק רוצה את הילד שלי בחזרה, בריא ושלם". הבוקר שוחח אוחיון לראשונה עם בנו והאב סיפר: "אחרי הניתוח הוא ביקש ממני מים, זאת הייתה הפעם הראשונה", אמר. "המצב כרגע לא טוב. אתה יכול להניח מה עבר עליי במשך חמש וחצי שעות עד שהוא התעורר", אמר האב.

"בשלוש השנים האחרונות עברתי עם חביב הרבה דברים, לא חשבתי שזה מה שיקרה", הוסיף מוטי. "הוא לא עשה לאף אד רע בחיים. אני מקווה שמישהו יפצה אותו על טוב הלב שלו. הוא החבר הכי טוב שלי. זה כל כך כואב".

משפחת אוחיון תעביר את יום הכיפורים בבית החולים אסף הרופא. "לא אזוז מכאן כל עוד הוא כאן ולא אעזוב אותו", סיכם אוחיון האב. "עד קצה העולם אלך בשבילו. אנחנו רק מחכים שיקום".


מתפללים לשלומו. חביב אוחיון (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי