גל שיש ייבדק, בקריית שמונה צופים שייעדר בחודש הקרוב

גל שיש
גל שיש | מאור אלקסלסי

המגן נפצע במשחק מול אשדוד וביום רביעי יעבור מיפוי עצמות, על פי ההערכה סובל מסדק שישביתו בתקופה הקרובה. דגו שיבח את השחקנים על ניצחון הבכורה, אך ייאלץ להסתדר נגד הפועל ב"ש ללא מגן שמאלי

(גודל טקסט)

 שבועות לא פשוטים עברו על הפועל קריית שמונה, עד שהשבוע חגגה הקבוצה את ניצחונה הראשון העונה כשגברה בביתה 0:2 על מ.ס אשדוד. המאמן מסאי דגו ערך אסיפה לשחקניו ושיבח אותם על העמידה הטקטית במשחק ועל כך שהקבוצה לא ספגה שער, מה שגם הביא לניצחון בסיום.

"אנחנו קבוצה טובה ואם נמשיך ככה אז נביא עוד ועוד תוצאות טובות", אמר המאמן לשחקניו. דגו גם אפשר לשחקניו שני ימי מנוחה וביום שני יתחיל בהכנות לקראת משחק החוץ מול הפועל באר שבע בשבת הבאה.

מה שהעיב על הניצחון זאת העובדה שקריית שמונה סיימה את המשחק עם תשעה שחקנים כאשר שני המגינים השמאליים, אמיר בן שמעון וגל שיש, הורחקו מהמשחק. אם לא די בכך אז שיש גם נפצע במהלך המשחק בצלעות והובהל כבר אחרי המשחק לבית החולים. הוא צפוי לעבור בשבוע הבא בדיקת מיפוי עצמות וההנחה היא שהוא סובל מסדק בצלעות, משמע חשש של היעדרות בת כחודש ימים מהמגרשים.

"אין ספק שמשהו מוזר קורה לנו העונה בעמדת המגן השמאלי", אמרו בקבוצה, "זו כבר פעם שנייה העונה ששני המינים השמאליים שלנו מורחקים באותו משחק. סומכים על מסאי דגו שימצא את הפתרון לקראת באר שבע".


דגו. יצטרך לחשוב על פתרון לאגף שמאל (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי